شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

مهاجرت به ساسکاچوان از چه روش هایی ممکن است؟

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت به ساسکاچوان

فهرست مطالب

مهاجرت به ساسکاچوان از چه روش هایی ممکن است؟

به نظر شما ساسکاچوان مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟ ساسکاچوان یکی از استان‌های واقع در کشور کانادا است و در میان مهاجران پر طرفدار می‌باشد. به دلیل رشد اقتصادی چشمگیر، نیاز به نیروی کار در ساسکاچوان بیشتر شده است. به همین منظور جزو استان‌های مهاجر پذیر کانادا محسوب می‌شود و افراد زیادی مهاجرت به ساسکاچوان را در اولویت خود قرار می‌دهند. آیا می‌دانید چه راه‌هایی برای مهاجرت به ساسکچوان وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا هزینه زندگی و تحصیل، روش‌ها و شرایط مهاجرت به ایالت ساسکچوان را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

مهاجرت به استان ساسکاچوان در کانادا

استان ساسکاچوان تقریباً یک میلیون نفر جمعیت دارد و ۱۰ درصد از مساحت این استان از دریاچه و رودخانه تشکیل شده است. شهر رجاینا و ساسکاتون جزو دو شهر اصلی استان ساسکاچوان هستند. مهاجرت به ساسکاچوان از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری امکان پذیر است. اقتصاد در ساسکاچوان به صنعت کشاورزی، جنگل داری و شیلات وابسته است. اقتصاد رو به رشد و نیاز به نیروی کار بیشتر از عواملی هستند که در بالا رفتن سرعت مهاجرت به این استان تأثیر بسزایی داشتند. ساسکاچوان برنامه‌های مهاجرتی مختلفی را برای مهاجران در نظر گرفته است و به دلیل تنوع در برنامه‌های مهاجرتی هر ساله نزدیک به ۱۵۰۰۰ نفر مهاجر جدید به سمت خود جذب می‌کند.

اگر دوست دارید بیشتر درباره استان آلبرتا بدانید می‌توانید شرایط و لیست هزینه‌های مهاجرت به آلبرتا را در دیگر مقاله ما مطالعه کنید.

مزیت‌های مهاجرت به استان ساسکاچوان چیست؟

  • سبک زندگی خوب
  • اقتصاد پیشرفته
  • تنوع در برنامه‌های مهاجرتی
  • پایین بودن نرخ مالیات
  • میزان پایین نرخ بیکاری

شرایط مهاجرت به استان ساسکاچوان

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق برنامه‌های مهاجرتی متفاوتی مانند نیروی کار ماهر بین المللی، سرمایه گذاری و تجربه کاری امکان پذیر است. شما باید با توجه به توانایی و علاقه خود برنامه مهاجرتی مناسب را انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که هریک از این برنامه‌ها دسته بندی‌ها و شرایط مخصوص به خود را دارند که در ادامه تمامی آن‌ها را با جزئیات بررسی می‌کنیم.

اگر قصد مهاجرت ب استان بریتیش کلمبیا را دارید می‌توانید شرایط مهاجرت به بریتش کلمبیا را در مقاله‌ی دیگر ما مطالعه کنید.

مهاجرت نیروی کار ماهر بین المللی به ساسکاچوان

این نوع برنامه مهاجرتی مناسب برای افرادی است که در استان ساسکاچوان از کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند. برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر شامل کسانی می‌شود که طی ۱۰ سال گذشته حداقل یک سال سابقه کار، گواهی تمکن مالی، پیشنهاد شغل تمام وقت و نامه تائید کار معتبر داشته باشند. دسته بندی‌های نیروی کار ماهر بین المللی شامل پیشنهاد شغلی، مشاغل مورد تقاضا و اکسپرس انتری می‌باشند.

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق برنامه کار آفرینان

برنامه مهاجرتی کار آفرینان شامل دسته بندی مالکان و کاربران مزرعه، فارغ التحصیلان بین المللی کار آفرین می‌باشد. گروه مزرعه داران باید مدارکی برای اثبات تجربه مزرعه داری و توانایی سرمایه گذاری همراه خود داشته باشند. جهت اثبات توانایی مالی مبلغ دارایی خالص ۵۰۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. مالکان مزرعه باید دارای حداقل ۳ سال سابقه کار در زمینه مدیریت مزرعه باشند. کسانی که دارای تحصیلات تکمیلی در استان ساسکاچوان هستند، دسته بندی فارغ التحصیلان کار آفرین را تشکیل می‌دهند. از شرایط این دسته بندی می‌توان به دو سال اقامت در ساسکاچوان و ارائه برنامه تجاری اشاره کرد.

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق تجربه کاری

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق تجربه کاری

دسته بندی‌های متخصصین سلامت، پروژه‌های میزبانی، بخش هتل داری، راننده کامیون مسافت طولانی، دانشجویان و نیروی کار با ویزای کار در حوزه کشاورزی برنامه مهاجرتی تجربه کاری را تشکیل می‌دهند. نیروی کاری که دارای سابقه کار هستند و پیشنهاد کاری در مشاغلی مانند کارگر مزرعه، پرستاری کودکان و کارگر گلخانه دارند در دسته بندی حوزه کشاورزی با ویزای کار قرار می‌گیرند.

نیروی کاری که دارای مجوز در مشاغل مربوط به میزبانی مانند سرایدار، خدمات آشپزی، سرویس دهی نوشیدنی و غذا هستند در دسته بندی پروژه‌های میزبانی قرار دارند. رانندگان وسایل نقلیه مانند کامیون که برای شرکت معتبر حمل و نقل کار می‌کنند جزو دسته بندی راننده کامیون در مسافت طولانی قرار می‌گیرند. دسته بندی متخصصین سلامت شامل پزشکان و پرستاران می‌باشد که باید حداقل ۶ ماه از سال را سابقه کار در این استان داشته باشند. دسته بندی دانشجویان شامل کسانی است که حداقل ۶ ماه در ساسکاچوان کار کرده و در یکی از مؤسسات این استان فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه‌ها و کالج های استان ساسکاچوان

دانشگاه‌های ساسکاچوان و رجاینا از معروف ترین دانشگاه‌های استان ساسکاچوان هستند. از دیگر دانشگاه‌ها و کالج استان ساسکاچوان می‌توان به دانشگاه ملل اولیه کانادا، دانشگاه پلی تکنیک ساسکاچوان و کالج پارکلند اشاره کرد. کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی به استان ساسکاچوان را دارند باید بر اساس علاقه و اهداف خود رشته تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنند. درصورتی که مدام ذهنتان درگیر است که چگونه مهاجرت تحصیلی کنیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید. در دانشگاه‌های استان ساسکاچوان دانشکده‌های دندان پزشکی، مهندسی، حرکت شناسی، پزشکی، پرستاری، هنر، قانون، تجارت، بهداشت، فیزیوتراپی، دامپزشکی و داروسازی وجود دارند.

دانشگاه‌ها و کالج های استان ساسکاچوان

هزینه مهاجرت به ساسکاچوان

هزینه مهاجرت شامل هزینه بررسی پرونده می‌باشد که در برنامه‌های مهاجرتی مختلف متفاوت است. دسته بندی فارغ التحصیلان بین المللی کار آفرین و برنامه تجربه کاری هزینه‌ای تحت عنوان بررسی پرونده دریافت نخواهد کرد. برای ثبت نام در دسته بندی‌های نیروی کار ماهر بین المللی و دسته بندی مالکان و مدیران مزرعه به ترتیب ۳۵۰ و ۲۵۰۰ دلار باید هزینه پرداخت کرد.

مهاجرت تحصیلی به ساسکاچوان

یکی از روش‌های مهاجرت به ساسکچوان از طریق تحصیل است، از مزایای مهاجرت تحصیلی می‌توان به بیمه دانشجویی رایگان و سیستم آموزشی با کیفیت اشاره کرد. طبق آمار به دست آمده طی سال‌های اخیر تعداد دانشجویان خارجی در استان ساسکاچوان به بیش از ۲۰۰۰ نفر رسیده است. بابت مهاجرت تحصیلی فرزندان به کانادا خیالتان راحت باشد زیرا مدارس و دانشگاه‌های موجود در استان ساسکاچوان طبق استاندارد‌های آموزشی کانادا پیش رفته و بهترین خدمات آموزشی را ارائه می‌دهند.

مهاجرت تحصیلی به ساسکاچوان

هزینه زندگی در ساسکاچوان

یکی از مزایای مهاجرت به ساسکاچوان داشتن کیفیت زندگی خوب است. طبیعتاً درآمد بالاتر باعث ایجاد کیفیت زندگی بهتر و رفاه بیشتر می‌شود. میانگین دستمزد ساعتی در ساسکاچوان ۱۰ دلار و میانگین در آمد خانواده‌ها در این استان تقریباً ۸۰۰۰۰ دلار می‌باشد. استان ساسکاچوان برای حفظ استاندارد‌های زندگی برنامه‌های اجتماعی بسیاری را در اختیار شهروندان خود قرار داده است. هزینه مسکن نیز جزوی از هزینه‌های زندگی محسوب می‌شود. ۶۵ درصد از ساکنین ساسکاچوان در مناطق شهری زندگی می‌کنند، بنابراین نگران هزینه‌ی خرید یا اجاره خانه نباشید. کسانی که به تازگی به ساسکاچوان مهاجرت کردند، هزینه خرید خانه برایشان مقرون به صرفه خواهد بود. در این قسمت به میانگین قیمت خانه در دو شهر مهم ساسکاچوان یعنی ساسکاتون و رجاینا می‌پردازیم. میانگین قیمت خانه در شهر ساسکاتون ۳۵۲۰۰۰ دلار و در شهر رجاینا ۳۳۸۰۰۰ دلار می‌باشد.

هزینه زندگی در ساسکاچوان

هزینه تحصیل در ساسکاچوان

دانشجویان بر اساس نوع موسسه، مقطع و رشته تحصیلی باید هزینه پرداخت کنند و هزینه تحصیل با توجه به موارد ذکر شده متغیر است. در این قسمت به هزینه تحصیل در مدارس دولتی، خصوصی، شبانه روزی، دانشگاه‌ها و کالج‌ها می‌پردازیم. هزینه تحصیل در مدارس دولتی سالانه ۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار، خصوصی ۱۶۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ دلار و هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی سالانه ۲۷۰۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلار است. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌ها ۷.۵۰۰ تا ۲۲.۲۰۰ دلار و برای ثبت نام در کالج‌ها باید سالانه ۷۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار هزینه پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه تحصیل در کانادا می‌توانید مقاله‌ی دیگر ما را مطالعه کنید.

سخن پایانی

استان ساسکاچوان دارای مزیت‌هایی مانند اقتصاد پیشرفته، برنامه‌های مهاجرتی متنوع، نرخ پایین بیکاری می‌باشد و همین امر موجب می‌شود تا افراد مهاجرت به ساسکاچوان را در جدول اهداف خود قرار دهند. مهاجرت به استان ساسکاچوان از طریق برنامه‌های مهاجرتی سرمایه گذاری، تجربه کاری و نیروی کار ماهر بین المللی امکان پذیر است. هزینه زندگی ساکنان در ساسکاچوان نسبت به درآمدی که دارند مقرون به صرفه است.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟