شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

مهاجرت با ویزای توریستی و تبدیل ویزای توریستی کانادا به ورک پرمیت و تحصیلی

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت-با-ویزای-توریستی

فهرست مطالب

مهاجرت با ویزای توریستی و تبدیل ویزای توریستی کانادا به ورک پرمیت و تحصیلی

بسیاری از افراد علاقه مند هستند به کانادا سفر کنند تا از طبیعت زیبای کانادا لذت ببرند. برخی دیگر قدم زدن در خیابان و غذا‌های خوشمزه شهر‌های مختلف کانادا را دوست دارند. آیا شما هم دوست دارید حتی برای یک‌بار هم که شده به کانادا سفر کنید؟ آیا می‌دانستید که از طریق ویزای توریستی می‌توانید به کانادا سفر کنید؟ کشور کانادا قوانین آسان تری را جهت اخذ ویزای کانادا تصویب کرده است. افرادی که قصد بازدید از جاذبه‌ها، ملاقات کردن آشنایان، استفاده از امکانات تفریحی کانادا را دارند از طریق ویزای توریستی می‌توانند وارد کشور کانادا شده و به مدت شش ماه در آن جا حضور داشته باشند. شما می‌توانید از طریق مهاجرت با ویزای توریستی ، ویزای خود را به ویزای کاری، تحصیلی یا اقامت دائم تبدیل کنید. در ادامه اقداماتی که برای تبدیل ویزای توریستی خود باید انجام دهید را با جزئیات کامل توضیح خواهیم داد.

مهاجرت توریستی چیست؟

مهاجرت از طریق ویزای توریستی به کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا وارد خاک کانادا شوید و در مدت زمان معمولاً شش ماه در این کشور اقامت کنید. برخی افراد که علاقه مند هستند به صورت کوتاه مدت در کانادا اقامت کنند از طریق ویزای توریستی اقدام می‌کنند. ویزای توریستی یا ویزیتوری مناسب برای افرادی است که قصد مشارکت در کنفرانس‌ها، بازدید از جاذبه‌ها، بهره مندی از امکانات تفریحی، ملاقات کردن دوست یا آشنا را دارند. نکته‌ی قابل توجه این است که هنگام مهاجرت با ویزای توریستی نسبت به اخذ بیمه سلامت اقدام کنید زیرا کانادا برای افراد گردشگر هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نمی‌کند.

آیا در کانادا تبدیل ویزای توریستی امکان پذیر است؟

در مهاجرت توریستی کانادا فرایند تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری، تحصیلی یا اقامت دائم امکان پذیر است. این نکته را در نظر داشته باشید که باید قبل از هر اقدامی برنامه‌ی بلند مدتی برای خود تعیین کنید زیرا برای مهاجرت ممکن است شما از شغلی که در کشور خود دارید استعفا دهید یا اموال خود را بفروشید. در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید با برنامه ریزی می‌توانید مدیریت بهتری بر روی فرایند مهاجرت خود داشته باشید. اگر شما قصد دارید ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید، باید در مورد پیشنهاد‌های شغلی یا جاب آفر از طریق کارفرمایان کانادایی و نحوه پیدا کردن شغل تحقیق کنید. در چنین مواقعی باید شرایط خود را بسنجید که آیا تجربه و تخصص کافی برای به دست آوردن شغل در کانادا را دارید یا خیر.

اگر شما قصد تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی دارید، قبل از هر اقدامی شرایط پذیرش در دانشگاه‌های کانادا را مورد بررسی قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی را دارید یا خیر. کسانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند به مدت شش ماه فرصت حضور در این کشور را دارند. بنابراین قبل از خروج باید اقدامات مربوط به پذیرش دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی را به انجام برسانند. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد مهاجرت با ویزای توریستی و تبدیل آن به ویزای کاری، تحصیلی یا اقامت دائم توضیح دهیم.

مهاجرت با تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت کانادا

شما می‌توانید از طریق سرمایه گذاری یا کار آفرینی در کانادا ویزای توریستی را به ویزای ورک پرمیت تبدیل کنید. بهتر است با مجوز کاری به نام ورک پرمیت آشنا شوید. ورک پرمیت مجوزی است که به شما اجازه می‌دهد تا برای کارفرما در کانادا کار کنید. شما می‌توانید به صورت رایگان درخواست ورک پرمیت را ارسال نمایید. یک سری نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه کنید، باید در حین ثبت درخواست در کانادا حضور داشته باشید و در هنگام ارائه درخواست ورک پرمیت  مهلت اعتبار ویزای توریستی را در نظر بگیرید.

برای تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت در مرحله اول شما باید در سایت شرکت‌های مختلف به دنبال کار بگردید. در رزومه کاری خود اطلاعات مفید وارد کرده و فرصت‌های موجود در بازار کار را بررسی کنید. شما  با ایجاد ارتباطات قوی، استخدام شخصی جهت پیدا کردن کار، نشان دادن توانایی و مهارت خود می‌توانید شانس بیشتری در گرفتن جاب آفر داشته باشید. فردی که همسرش دارای ویزای کار یا تحصیل باشد، فرایند تبدیل ویزا را به سهولت انجام خواهد داد.

مهاجرت از طریق تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی در کانادا

ممکن است پس از مهاجرت توریستی به کانادا علاقه مند به ادامه تحصیل و تغییر نوع ویزای توریستی به تحصیلی باشید. اگر دانشجوی مهمان هستید یا در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی یا دبیرستان تحصیل می‌کنید این امکان را دارید تا جهت اخذ استادی پرمیت اقدام کنید. در صورتی که همسر یا والدین شما ورک پرمیت یا استادی پرمیت معتبر کانادایی را دارند و شما دوره زبان گذرانده اید می‌توانید نسبت به دریافت استادی پرمیت اقدام کنید. دوره زبان پیش نیاز باید در مؤسساتی باشد که دارای شماره DLI یا جزو مؤسسات آموزشی مجازهستند. انتخاب دوره زبان پیش نیاز، آزمون تعیین سطح زبان، تمام کردن دوره پیش نیاز زبان، ارسال درخواست جهت اخذ استادی پرمیت و پرداخت هزینه اپلیکیشن از مراحل تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا می‌باشد.

اگر برایتان سؤال پیش آمده که مدارک مورد نیاز در تبدیل ویزای ویزیتوری به تحصیلی چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید. مدارک مورد نیاز شامل مدرک زبان، مدارک شناسایی، گواهی عدم سوءپیشینه، اظهارنامه سرپرست، گواهی تمکن مالی، مدارک مربوط به دوره پیش نیاز، دانشنامه و ریز نمرات به همراه ترجمه رسمی هستند.

آیا تبدیل ویزای توریستی کانادا به پناهندگی امکان پذیر است؟

اگر قصد درخواست پناهندگی دارید باید مدارکی که ارائه می‌دهید واجد شرایط تعیین شده باشد. فردی که قصد دارد از طریق ویزای توریستی پناهندگی کانادا را دریافت کند، این امکان را دارد تا از همان بدو ورود به کانادا درخواست خود را ارسال کند و مورد پذیرش دولت کانادا قرار گیرد. از زمان ورود فرد به کانادا، تشخیص صلاحیت جهت دریافت پناهندگی شخص متقاضی برعهده دولت کانادا و افسر مهاجرت است. نکته مهمی که باید بدانید این است که امکان رد شدن درخواست شما وجود دارد و اخذ پناهندگی کانادا مراحل سختی را به همراه خواهد داشت.

شرایط مهاجرت توریستی به کانادا

اگر قصد مهاجرت توریستی به کانادا را دارید باید یک سری از شرایط را فراهم کنید. رزرو هتل، داشتن دعوت نامه، انجام انگشت نگاری، پشتیبانی مالی، تهیه بلیت رفت و برگشت از اقداماتی هستند که برای مهاجرت توریستی باید انجام شوند. به این نکته توجه داشته باشید که داشتن دعوت نامه شامل شروط نیست، اما با وجود دعوت نامه شانس شما در گرفتن ویزا افزایش می‌یابد. به دلیل آن که در ایران سفارت خانه‌ی کانادا وجود ندارد، شما باید به سفارت خانه یکی از کشور‌های همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و امارات مراجعه کنید.

هزینه مهاجرت توریستی

هزینه مهاجرت توریستی به کانادا شامل هزینه خدمات تکمیل فرم، آماده سازی پرونده‌ها، هزینه سفارت کانادا و کارمزد واریز است. مجموعاً ۱۸۵ دلار هزینه باید پرداخت شود، به زبان دیگر این مبالغ شامل ۱۰۰ دلار بابت هزینه مربوط به ویزا و ۸۵ دلار بابت انگشت نگاری می‌باشد. یادتان باشد در فرایند تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی هزینه اخذ استادی پرمیت و هزینه اپلیکیشن را نیز باید در نظر بگیرید. میزان تمکن مالی، هزینه‌های مربوط به تغییر ویزا نیز شامل هزینه‌های مهاجرت توریستی می‌باشد.

آیا اقامت دائم از طریق مهاجرت با ویزای توریستی امکان پذیر است؟

در فرایند مهاجرت با ویزای توریستی به طور مستقیم امکان دریافت اقامت دائم وجود ندارد. باید در ابتدا از طریق تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری اقدام کنید تا پس از به وجود آمدن شرایط مناسب فرصت اخذ اقامت مهیا شود. پس از گذراندن دوره تحصیلی در کانادا می‌توانید نسبت به اخذ ویزای کاری اقدام کنید. پس از یک سال کار کردن می‌توانید درخواست خود را برای اقامت دائم کانادا ارسال کنید. با کسب تجربه در کار شما می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و در کانادا مشغول کار و زندگی شوید.

جالب است بدانید امکان ارسال درخواست اقامت از داخل کانادا برای افراد خاصی مانند پناهندگان، دارندگان ویزای اقامت موقت، همسر شهروندان در کانادا امکان پذیر است. یکی از روش‌های دریافت اقامت دائم ازدواج با یک شهروند کانادایی است که به عنوان اسپانسر فرد مهاجر شناخته می‌شود. از این طریق فرد مهاجر می‌تواند اقامت شغلی و در نهایت اقامت دائم را دریافت کند.

افزایش مدت اقامت دائم در کانادا

برای افزایش مدت اقامت دائم در کانادا نیاز است تا ۳۰ روز قبل از مهلت اعتبار ویزا در خواست خود را برای افزایش مدت زمان ویزا، تغییر نوع و شرایط ویزا ارسال کنید. تغییر شرایط ویزا شامل تغییر دانشگاه یا شغل می‌باشد. همچنین تغییر نوع ویزا مربوط به تغییر ویزای توریستی به تحصیلی یا کاری است.

سخن پایانی

افرادی که قصد مهاجرت با ویزای توریستی را دارند ابتدا از طریق ویزای توریستی وارد خاک کانادا می‌شوند. سپس این امکان را دارند تا برای بازدید و استفاده از امکانات این کشور به مدت شش ماه در کانادا حضور داشته باشند. ممکن است افراد تصمیم به ادامه تحصیل در کانادا بگیرند یا پیشنهاد شغلی داشته باشند که در این صورت می‌توانند برای آینده بهتر خود اقداماتی انجام دهند. نکته قابل توجه این است که افراد می‌توانند از طریق تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی یا کاری در کانادا به تحصیل یا کار مشغول شده و اقامت دائم دریافت کنند.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟