شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

دریافت ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

ویزای-کار-کانادا-بدون-مدرک-زبان

فهرست مطالب

دریافت ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان

همانطور که می‌دانید کشور کانادا از اقتصاد پر رونق و فرصت‌های شغلی فراوانی برخوردار است، همین امر باعث شده است تا مهاجران زیادی را به سمت خود جذب کند زیرا افراد به دنبال آینده‌ی شغلی بهتر و پیشرفت در زندگی خود هستند. افرادی که به دنبال اشتغال به کار در کانادا هستند این امکان را دارند تا از طریق ویزای کار نسبت به مهاجرت کاری اقدام کنند. به نظر شما دریافت ویزای کار بدون مدرک زبان در کانادا امکان پذیر است؟ دریافت ویزای کار کانادا مزیت‌های خود را دارد. از مزیت‌های آن می‌توان به مراقبت‌های بهداشتی، انواع بیمه و مرخصی اشاره کرد. اگر به دنبال اخذ ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان هستید حتماً مقاله‌ی ما را مطالعه کنید، ما شرایط اخذ ویزای کار بدون مدرک زبان را برایتان توضیح خواهیم داد.

دریافت ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان

بسیاری از افراد ممکن است درگیر گرفتن ویزای کار در کانادا بدون مهارت زبان باشند و این سؤال که آیا امکان دریافت ویزای کار بدون مدرک زبان در کانادا وجود دارد یا خیر؟ ذهنشان را به شدت درگیر کرده است. داشتن مدرک زبان الزام نیست اما برای کسانی که قصد اقامت دائم را دارند ضروری است. باید به این نکته توجه داشت که داشتن مهارت زبان در برقراری ارتباط با محیط کار و همکاران می‌تواند بسیار مؤثر باشد، همچنین می‌تواند مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. افراد مختلف در محیط کار خود با همکاران، مراجعه کنندگان و کارفرما در ارتباط هستند و برای برقراری ارتباط با آن‌ها داشتن مهارت زبان به افراد کمک می‌کند اما این امر به این معنی نیست که ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان به فرد متقاضی تعلق نگیرد.

شرط اشتغال به کار در کانادا دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرما و پیدا کردن شغل مناسب می‌باشد. در صورتی که در پیشنهاد شغلی کارفرما ارائه مدرک زبان درخواست نشده باشد، افراد بدون هیچ مشکلی پس از دریافت ویزای کار می‌توانند کار خود را شروع کنند. ممکن است برای برخی از کارفرمایان داشتن مدرک زبان از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به زبان دیگر برخی از کارفرمایان برای ارائه پیشنهاد کار به دنبال افرادی هستند که دارای مهارت زبان می‌باشند.

ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان چه مزیت‌هایی دارد؟

در این قسمت به مزایای دریافت ویزای کار بدون مدرک زبان در کشور کانادا می‌پردازیم. اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید باید خدمت شما گفت که این کشور فرصت‌های شغلی فراوانی در اختیار مهاجران قرار داده است. هزینه‌های زندگی در کشور کانادا مقرون به صرفه بوده و نرخ بیکاری در این کشور به کمترین میزان رسیده است. کانادا دارای اقتصاد برتر، سیستم بانکی و شبکه‌های مالی قدرتمندی می‌باشد. شهروندان در کشور کانادا از استقلال اقتصادی برخوردار هستند و دولت کانادا از سیستم مالی شفاف و قابل اعتمادی برخوردار است. با راه اندازی کسب و کار خود و پیدا کردن شغل مورد نظر می‌توانید درآمد بسیار مناسبی به دست بیاورید. کسانی که در کانادا مشغول به کار هستند از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردارند. از دیگر مزیت‌های کار در کانادا می‌توان به بیمه محل کار، بیمه استخدام، برنامه بازنشستگی، مرخصی زایمان و امکانات بهداشتی اشاره کرد.

برای آشنایی با شرایط اخذ ویزای گاردین کانادا مقاله‌ی دیگر ما را مطالعه کنید.

برای صدور ویزای کاری بدون مدرک زبان چه مدارکی لازم است؟

کسانی که درخواست اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان را دارند بهتر است با دقت مدارک لازم را جمع آوری کرده و ارائه دهند. یادتان باشد هرگونه نقص در مدارک ممکن است باعث ریجکت شدن ویزای کاری کانادا شود. مدارکی که برای صدور ویزای کار بدون مدرک زبان نیاز هستند عبارت اند از گواهی صلاحیت تحصیلی، دو عدد عکس، گواهی تمکن مالی برای اثبات توانایی مالی، پاسپورت معتبر، گواهی پزشکی، سابقه کاری و رسید پرداخت هزینه‌ها.

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

دریافت ویزای کاری بدون مدرک زبان امکان پذیر است اما شرایط مخصوص خود را دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. هدف سایت ویزای تحصیلی پارس از ارائه این مقاله آشنایی بیشتر شما با شرایط دریافت ویزای کار بدون داشتن مهارت زبان می‌باشد. برای دریافت ویزای کار شما باید دارای پیشنهاد شغلی باشید و این موضوع جزو مهم ترین شرط‌های اخذ ویزای کار محسوب می‌شود. شما باید به کارفرمای کانادایی اثبات کنید که دارای تخصص در زمینه کاری هستید و پس از اتمام مهلت ویزای خود کانادا را ترک خواهید کرد. امنیت این کشور با حضور شما نباید در خطر باشد و شما نباید دارای سوابق کیفری باشید. در پروسه اخذ ویزای کار کانادا سلامت جسمی و روحی شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین شما باید توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در کانادا را داشته باشید.

ویزای کاری بدون مدرک زبان

آیا تمدید ویزای کار بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

اگر قصد تمدید ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان دارید باید درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. بهتر است برای ارائه درخواست تمدید ویزای کاری خود ۳۰ روز قبل از اتمام انقضای آن اقدام کنید. لازم به ذکر است از نظر قانونی ارائه درخواست برای تمدید ویزا تا آخرین روز انقضای آن امکان پذیر است.

ویزای کار بدون مدرک زبان در کانادا چند نوع است؟

کشور کانادا انواع مختلفی از ویزای کار را در اختیار متقاضیان قرار داده است تا بتوانند نسبت به مهاجرت کاری اقدام کنند. انواع ویزای کار بدون مدرک زبان در کانادا شامل برنامه استانی، اکسپرس انتری و جاب آفر کانادا می‌باشند.

اگر نمی‌دانید ویزای همراه کانادا چیست از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید و با تمامی شرایط اخذ ویزای همراه آشنا شوید.

اخذ ویزای کار با جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

در قوانین کشور کانادا کسانی که از طریق جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان قصد مهاجرت دارند، داشتن مهارت زبان خارجی ذکر شده است. به زبان دیگر کارفرما برای استخدام درخواست ارائه مدرک زبان توسط متقاضی را می‌دهد. کارفرمایان کانادایی برای استخدام و دادن پیشنهاد کاری به افراد نیازمند مدرک زبان هستند.

اخذ ویزای کار بدون مهارت زبان از طریق برنامه استانی

یکی از روش‌های دریافت ویزای کار بدون داشتن مدرک زبان برنامه استانی است. استان‌های مختلف کانادا مهاجرانی که دارای پیشنهاد کاری بوده و قصد اشتغال به کار را دارند می‌پذیرند. در این برنامه اگر افراد مهارت و تخصص مورد نیاز را داشته باشند نسبت به مهارت زبان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اخذ ویزای کار با اکسپرس انتری کانادا بدون دانش زبان

در برنامه اکسپرس انتری تمامی ویژگی‌های اخلاقی، فردی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است داشتن مدرک زبان در این برنامه یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید اما جزو الزامات نیست.

مهاجرت کاری به کانادا بدون مهارت زبان از طریق برنامه استارت آپ

برنامه استارت آپ برای اشخاصی است که اطلاعات خاص و ایده‌های جدید دارند. این امکان برای آن‌‌ها ایجاد شده است تا ایده‌های خود را در برنامه استارت آپ اجرا کنند، معمولاً پروژه‌های استارت آپ در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند.

اگر قصد مهاجرت رایگان به کانادا را دارید می‌توانید در مقاله‌ی دیگر ما تمامی روش‌های مهاجرتی کم هزینه و رایگان به کانادا را مطالعه کنید.

هزینه صدور ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان چقدر است؟

یکی از موضوع‌هایی که ذهن متقاضیان ویزای کار بدون مدرک زبان را به خود درگیر کرده است، هزینه‌های مربوط به ویزای کار می‌باشد. هزینه صدور ویزای کار بدون مدرک زبان هیچ تفاوتی با ویزای کار با مدرک زبان ندارد. متقاضیان برای صدور ویزای کار بدون مدرک زبان باید ۱۵۵ دلار پرداخت کنند، البته برای صدور مجوز کار آزاد ۲۵۵ دلار هزینه به همراه دارد.

جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

مشاغل کانادایی که به مدرک زبان نیاز ندارند

یک سری از شغل‌ها مانند خیاطی، رانندگی، جوشکاری و آرایشگری نیاز به مدرک زبان ندارند، در حدی که افراد توانایی برقراری ارتباط را داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند قابل قبول است. در برخی موارد نیاز است تا در هنگام مصاحبه کاری افراد پاسخگوی سؤالات کارفرما باشند.

اگر نمی‌دانید کاستودین چیست و به چه کسی کاستودین گفته می‌شود، با مراجعه به مقاله‌ی دیگر ما تمامی اطلعات مربوط به کاستودین را به دست بیاورید.

سخن پایانی

با مطالعه مقاله ما دریافتید که اخذ ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است. اشتغال به کار در کانادا مزایایی مانند بیمه‌های مختلف، برنامه بازنشستگی، مرخصی با حقوق و مراقبت‌های بهداشتی با خود به همراه دارد. شما می‌توانید درخواست تمدید ویزای کار کانادا را قبل از اتمام انقضای آن به صورت آنلاین ارائه دهید. یادتان باشد مدارک لازم برای اخذ ویزای کار بدون مدرک زبان را با دقت بررسی کرده و بدون نقص ارائه دهید.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟