شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

بررسی شرایط و هزینه‌های مهاجرت به یوکان کانادا

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت-به-یوکان-کانادا

فهرست مطالب

بررسی شرایط و هزینه‌های مهاجرت به یوکان کانادا

آیا با امکانات و ویژگی‌های ایالت یوکان در کانادا آشنا هستید؟ تا به حال قصد مهاجرت به این استان را داشته‌اید؟ استان یوکان از مکان‌های دیدنی مانند پارک‌ها، دریاچه‎های رنگارنگ، جنگل‌های خاکی، رودخانه‌های پر آب برخوردار است. اگر به تماشای مناظر زیبا و طبیعی علاقه مند هستید سفر به یوکان تجربه‌ی بسیار به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد. تمامی مناظر زیبا گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و همین امر باعث رشد اقتصادی ایالت یوکان می‌باشد. اگر قصد مهاجرت به یوکان کانادا را دارید باید با هزینه‌های زندگی، تحصیل، برنامه‌های مهاجرتی یوکان آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی روش‌های مهاجرت به استان یوکان را مورد بررسی قرار دهیم.

مهاجرت به استان یوکان کانادا

استان یوکان نزدیک به ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و اکثر این جمعیت ساکن شهر وایت هورس هستند. منابع مهم در این استان نفت، گاز، فلزات، معادن طلا، الماس و صنعت گردشگری هستند، به زبان دیگر شرایط اقتصادی یوکان وابسته به صنعت گردشگری و معدن می‌باشد. به دلیل وجود مناظر زیبای این ایالت هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده به سمت خود جذب می‌کند. تولیدات مبلمان، پوشاک و صنایع دستی جزو پررونق ترین صنعت در یوکان شناخته می‌شوند. تمامی موارد ذکر شده نقش مهمی در کسب افزایش درآمد و رشد اقتصاد در یوکان هستند و همین امر باعث شده است تا نرخ بیکاری در این استان کاهش یابد. هدف سایت ویزای تحصیلی پارس از ارائه این مقاله آشنایی بیشتر شما با ایالت یوکان است تا تصمیم بهتری درباره مهاجرت به این استان اتخاذ کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به مزیت‌های استان یوکان بپردازیم.

مهاجرت به استان یوکان کانادا

مزیت‌های مهاجرت به استان یوکان در کانادا

فرصت تحصیل در مؤسسات آموزشی یوکان

امکان سرمایه گذاری در بخش‌های اقتصادی یوکان

داشتن دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر

برخورداری از جاذبه‌های طبیعی یوکان

سبک زندگی با کیفیت به همراه صلح و آرامش

دریافت خدمات درمانی با کیفیت

برگزاری جشن‌ها و رویداد‌های مختلف در یوکان

مهاجر پذیر بودن مردم یوکان

وجود برنامه‌های مهاجرتی متنوع یوکان برای مهاجران

شرایط مهاجرت به یوکان کانادا

شرایط مهاجرت به ایالت یوکان با توجه به برنامه‌های مهاجرتی و اهداف افراد متفاوت است. برخی از شرایط که می‌تواند تقریبا در همه برنامه‌ها یکسان باشد، می‌توان به داشتن مهارت زبان، مدرک تحصیلی دوران دبیرستان، پیشنهاد شغلی اشاره کرد. تمامی افراد از جمله دانشجویان، افراد متخصص، ورزشکاران، هنرمندان، صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران می‌توانند از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری به ایالت یوکان مهاجرت کنند.

برای آشنایی با شرایط مهاجرت به ونکوور مقاله‌ی دیگر ما را مطالعه کنید.

برنامه‌های مهاجرتی یوکان کانادا

ایالت یوکان برای افراد مختلف برنامه‌های مهاجرتی در نظر گرفته است آن‌ها بر اساس تجربه و شرایط خود این امکان را دارند تا برنامه مورد نظر را انتخاب کنند. برنامه‌های مهاجرتی شامل برنامه نیروی کار ماهر، اسپانسر شیپ، اکسپرس انتری، ویزای استارتاپ، افراد خود اشتغال، برنامه مهاجرتی آزمایشی و نیروی کار حیاتی می‌باشند. برای ثبت نام در برنامه‌ها شرایط مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مهاجرت از طریق برنامه اقتصادی به یوکان

برنامه اقتصادی برای کسانی است که توانایی مدیریت و راه اندازی کسب و کار در یوکان را دارند. داشتن مدرک دیپلم، مهارت زبان و تجربه کاری به مدت ۳ الی ۵ سال در زمینه مدیریت کسب و کار جزو شرایط این برنامه محسوب می‌شود. متقاضیان برای شرکت در این مسابقه باید دارای حداقل ۵۰۰ هزار دلار باشند. لازم به ذکر است امکان سرمایه گذاری به میزان ۳۰۰ هزار دلار برای شرکت کنندگان فراهم شده است.

برنامه مهاجرتی اسپانسر شیپ یوکان

افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند یا شهروند کانادا محسوب می‌شوند، می‌توانند بر اساس شرایط مشخصی در پروسه مهاجرت اعضای خانواده خود تأثیر گذار باشند. از مزایای برنامه اسپانسر شیپ می‌توان به مهاجرت همسر، فرزندان، پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و برخی از بستگان به یوکان اشاره کرد.

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ به یوکان

متقاضیان برنامه استارتاپ برای کسب و کار خود باید دارای ایده خلاق باشند. شرکت کنندگان باید توانایی رقابت با شرکت‌های دیگر را داشته باشند. همچنین از دیگر شرایط این برنامه می‌توان به ایجاد فرصت شغلی برای شهروندان کانادایی اشاره کرد.

برنامه مهاجرتی افراد خود اشتغال یوکان

کسانی که در برنامه افراد خود اشتغال یوکان شرکت می‌کنند باید دارای توانایی خود اشتغالی در زمینه فرهنگی یا ورزشی باشند. متقاضیان برنامه خود اشتغال باید دارای حداقل ۲۴ ماه سابقه کاری باشند. داشتن مدارک تحصیلی و مهارت زبان نیز جزو شرایط این برنامه محسوب می‌شود.

مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس انتری به یوکان

با وجود برنامه اکسپرس انتری کارفرمایان یوکانی این اجازه را دارند تا نیروی کار مورد نیاز خود را برگزینند. اداره مهاجرتی کانادا برای جذب نیروی کار بهترین‌ها را در برنامه اکسپرس انتری انتخاب می‌کند. متقاضیان می‎‌توانند در سیستم اکسپرس انتری به صورت رایگان پروفایل ایجاد کنند زیرا داشتن پروفایل فعال در این سیستم جزو شرایط برنامه اکسپرس انتری محسوب می‌شود. دولت محلی یوکان در کمترین زمان به درخواست متقاضیان رسیدگی خواهد کرد، همین امر می‌تواند یکی از مزایای شرکت در این برنامه محسوب شود. از دیگر شرایط برنامه اکسپرس انتری می‌توان به داشتن پیشنهاد کاری دائم از کارفرمای کانادایی در یوکان و قصد سکونت یا کار در یوکان اشاره داشت.

اگر قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را دارید می‌توانید با شرایط و هزینه‌های مهاجرت به پرنس ادوارد را در مقاله‌ی دیگر ما آشنا شوید.

برنامه نیروی کار ماهر یوکان

کارفرمایان کانادایی در یوکان از طریق این برنامه نیروی کار متخصص جذب می‌کنند. در این برنامه افراد متخصص از کارفرمای کانادایی در یوکان یک پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند. متقاضیان باید سابقه کاری و تحصیلی خود را ارائه دهند. از شرایط برنامه نیروی کار ماهر یوکان می‌توان به داشتن مدرک تحصیلی دوره متوسطه، یک سال سابقه کار مرتبط با تخصص و تمایل به سکونت در یوکان اشاره کرد.

برنامه نیروی کار حیاتی یوکان

در این برنامه کارفرمایان نیروی کار را از نظر مالی حمایت کرده و کار آن‌ها رسمی و دائمی باشد. لازم به ذکر است مهاجرت به یوکان کانادا از طریق برنامه نیروی کار حیاتی امکان پذیر می‌باشد. شرکت کنندگان در برنامه نیروی کار حیاتی باید از جاب آفر (پشنهاد کاری)، سطح زبان ۴، مدرک تحصیلی و ۶ ماه سابقه کاری در مشاغل مورد نیاز برخوردار باشند.

برنامه مهاجرتی آزمایشی یوکان

با توجه به برنامه مهاجرتی آزمایشی یوکان متقاضیان می‌توانند به صورت پاره وقت برای چند کارفرما کار کنند. برای شرکت در این برنامه افراد باید از ۲ یا ۳ پیشنهاد شغلی معتبر برخوردار باشند.

بهترین مشاغل برای مهاجرت به استان یوکان

برنامه مهاجرتی نیروی کار حیاتی برای مشاغلی مانند رانندگان کامیون و کارگران مزرعه و فروشندگان خرده فروشی مناسب است. مشاغلی مانند دندانپزشک، حسابدار، آشپز و متخصص فناوری اطلاعات مربوط به برنامه‌های نیروی کار ماهر و اکسپرس انتری هستند.

هزینه مهاجرت به ایالت یوکان

متقاضیان برنامه‌های مهاجرتی نیروی کار ماهر، اکسپرس انتری، نیروی کار حیاتی جهت ارائه درخواست خود باید مبلغی نزدیک ۱۳۲۵ دلار پرداخت کنند. شرکت کنندگان برنامه‌های مهاجرتی افراد خود اشتغال و ویزای استارتاپ جهت ارائه درخواست خود باید حدود ۲.۰۷۵ دلار هزینه پرداخت کنند. افراد برای ارائه درخواست خود در برنامه آزمایشی یوکان باید ۳۴۰ دلار پرداخت کنند.

هزینه زندگی در یوکان کانادا

در پروسه مهاجرت به یوکان کانادا یکی از موارد مهم در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی در این استان می‌باشد. دانشجویان برای اقامت در خوابگاه مبلغی بین ۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار باید در نظر بگیرند. دانشجویانی که قصد اقامت در خارج از دانشگاه را دارند مبلغی حدود ۷۵۰ تا ۲۲۰۰ دلار ماهیانه برای اجاره باید پرداخت کنند. برای تهیه وعده‌های غذایی آگاهی از قیمت مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. قیمت بطری آب کوچک، شیر و نان بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. قیمت یک کیلوگرم برنج، پرتقال، گوجه فرنگی و سیب بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار می‌باشد. برای خرید یک کیلو گوشت و مرغ بین ۱۳۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار هزینه باید پرداخت کرد.

جالب است بدانید اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز و خارج از مرکز شهر بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار است. همچنین اجاره آپارتمان سه خوابه نیز در مرکز شهر و خارج از مرکز شهر مبلغی حدود ۱۸۰۰ تا ۲۲۰ دلار است.

هزینه زندگی در یوکان کانادا

مهاجرت تحصیلی در یوکان کانادا

سیستم آموزشی حاکم بر ایالت یوکان بر گرفته از نظام آموزشی کانادا می‌باشد. دانشجویان برای تحصیل در یوکان باید دارای مهارت زبان باشند. اگر از طریق تحصیل قصد مهاجرت به یوکان کانادا را دارید باید مدارکی مانند مدارک هویتی، تحصیلی، مدرک زبان، گواهی تمکن و انگیزه نامه ارائه دهید. اگر نمی‌دانید برای مهاجرت تحصیلی چه مدارکی باید ترجمه شود می‌توانید از مقاله‌ی دیگر ما استفاده کنید.

دانشگاه یوکان کانادا

دانشگاه یوکان از رتبه ۱۱۰ در میان دانشگاه‌های کانادا برخوردار است و دارای دانشکده‌های بهداشت، علوم، تجارت، فناوری و معدن، هنر‌های لیبرال، آموزش و خدمات انسانی می‌باشد. این دانشگاه برنامه‌های متفاوت تحصیلی از دوره کار آموزی تا دانشگاه را ارائه می‌دهد. دانشگاه یوکان از رشته‌های تحصیلی مختلفی مانند دفتر داری، ارتباط چند رسانه‌ای، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کار، نجاری، برق، جوشکاری، تکنسین تجهیزات سنگین، مکانیک مشعل روغن، نظارت بر محیط زیست، مدد کاری اجتماعی، یادگیری و مراقبت از کودک، دستیار مراقبت‌های بهداشتی، معاملات لوله و مدیریت هواپیمایی برخوردار است.

هزینه تحصیل در یوکان کانادا

هزینه تحصیل در یوکان با توجه به نوع مؤسسات تحصیلی و مقاطع مختلف متغیر است. دانشجویان در مقاطع کارشناسی حدود ۵۰۰۰ دلار و در مقطع کارشناسی ارشد مبلغ ۷۰۰۰ دلار شهریه باید پرداخت کنند. دانشجویان باید هزینه‌های جانبی مانند کتاب، بیمه دانشجویی و سایر برنامه‌های درسی مبلغی حدود ۷۰۰ دلار را در نظر بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا میزان شهریه رشته‌های تحصیلی مختلف را بررسی کنیم. دانشجویان برای ثبت نام در رشته‌های مطالعات، تحصیلات و هنر‌های آشپزی مبلغی بین ۶۰۰۰ تا ۶.۲۵۰ دلار باید پرداخت کنند. شهریه رشته‌های علوم زمینه، علوم زیستی و مربیگری بین ۷۰۰۰ تا ۷.۲۵۰ دلار است. همچنین برای ثبت نام در رشته کسب و کار ۴.۲۵۶ دلار هزینه باید پرداخت شود.

هزینه تحصیل در یوکان کانادا

سخن پایانی

ایالت یوکان از مناظر و جاذبه‌های طبیعی برخوردار است و همین امر موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. استان یوکان با جذب گردشگر و پیشرفت در تولیدات، صنایع دستی، استخراج نفت، گاز و طلا توانسته است پیشرفت چشمگیری در زمینه اقتصادی داشته باشد. رشد اقتصادی موجب افزایش درآمد ساکنان و کاهش نرخ بیکاری در یوکان شده است. همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم استان یوکان برنامه‌های مهاجرتی متنوعی برای تمامی افراد در نظر گرفته است تا افرادی که قصد مهاجرت به یوکان کانادا را دارند با توجه به علاقه، شرایط و اهداف خود برنامه مهاجرتی مورد نظر را انتخاب کنند.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟