شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد چگونه است؟

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت-به-جزیره-پرنس-ادوارد

فهرست مطالب

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد چگونه است؟

آیا زندگی در یک محیط آرام و کم جمعیت را دوست دارید؟ جزیره پرنس ادوارد مکان مناسبی برای کسانی است که علاقه‌ای به محیط‌های شلوغ ندارند. استان پرنس ادوارد برنامه‌های مهاجرتی و امکانات تفریحی متنوعی را برای مهاجران در نظر گرفته است، همچنین هزینه‌های مقرون به صرفه در این استان باعث می‌شود تا افراد به سمت پرنس ادوارد جذب شوند. پرنس ادوارد از نظر شرایط اقتصادی و سیستم آموزشی در سطح خوبی قرار دارد. در صورتی که قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه به شرایط و هزینه‌های مهاجرت به پرنس ادوارد بپردازیم.

مهاجرت به پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد کوچک ترین استان در کانادا می‌باشد که به مرور زمان با جذب مهاجران مختلف جمعیت جزیره پرنس ادوارد افزایش یافته و جمعیت این استان حدود ۱۴۰۰۰۰ نفر است. شهر شارلوت تاون پایتخت پرنس ادوارد است که بیش از ۴۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد و بیشتر مهاجران این شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، البته شهر سامر ساید نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اقامت باشد. اقتصاد پرنس ادوارد وابسته به تولیدات کشاورزی، صنعتی و ماهیگیری می‌باشد و نزدیک به ۱۵۰۰ مزرعه در این استان وجود دارد. ساکنان پرنس ادوارد به دلیل هزینه‌های مقرون به صرفه می‌توانند زندگی راحت تری را در این استان داشته باشند. مهاجرت به کانادا از طریق جزیره پرنس ادوارد با انتخاب مسیر و برنامه مهاجرتی مناسب امکان پذیر است، در ادامه به مزایای مهاجرت به استان پرنس ادوارد می‌پردازیم.

مهاجرت به پرنس ادوارد

مزایای مهاجرت به پرنس ادوارد

  • سیستم آموزشی با کیفیت
  • امکان سرمایه گذاری
  • وجود برنامه‌های مهاجرتی متنوع
  • دارای جاذبه‌های گردشگری
  • فرصت برای تحصیل در دانشگاه‌های پرنس ادوارد
  • هزینه‌های مقرون به صرفه
  • گسترش در زمینه کسب و کار

شرایط مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

برای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا یک سری شرایط مانند مدارک تحصیلی، مدارک زبان، گواهی تمکن مالی، پاسپورت، تجربه کار و پیشنهاد شغلی وجود دارند که توجه به آن‌ها الزامی است. خبر خوب این است که مهاجرت از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری امکان پذیر می‌باشد، تمام افرادی که قصد مهاجرت دارند باید بر اساس علاقه، شرایط و اهداف خود مسیر مهاجرتی مناسب را انتخاب کنند.

برای آشنایی بیشتر با شرایط مهاجرت به نوا اسکوشیا به مقاله‌ی دیگر ما مراجعه کنید.

برنامه‌های مهاجرتی جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد برای جذب افراد مختلف مانند دانشجویان، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل پرنامه‌های مهاجرتی متنوعی فراهم کرده است. برنامه‌های مهاجرتی پرنس ادوارد شامل اکسپرس انتری، نیروی کار، مشاغل مورد نیاز و برنامه سرمایه گذاری می‌باشد. تمامی برنامه‌های مهاجرتی برای افراد مختلف در نظر گرفته شده است و امکان تحصیل، کار یا سرمایه گذاری را در پرنس ادوارد فراهم می‌کند.

برنامه اکسپرس انتری پرنس ادوارد

افرادی که علاقه مند به تحصیل و زندگی در جزیره پرنس ادوارد هستند می‌توانند در این برنامه مهاجرتی شرکت کنند. شرکت کنندگان در این برنامه باید حداقل یک سال سابقه کار مستمر، مدارک تحصیلی دبیرستان و مهارت زبان در سطح ۷ را داشته باشند. شرایط توضیح داده شده شامل دسته بندی نیروی متخصص فدرال و کلاس تجربه کانادایی می‌باشد. در دسته بندی نیروهای فنی حرفه‌ای فدرال شرایط کمی متفاوت است. نیروی فنی حرفه‌ای فدرال به ۲ سال سابقه کار تمام وقت، پیشنهاد شغلی و مهارت زبان در سطح ۵ نیاز دارد. داشتن پیشنهاد شغلی در برنامه اکسپرس انتری الزامی نیست اما متقاضیانی که در پرنس ادوارد مشغول کار و زندگی هستند در اولویت قرار خواهند گرفت. به این نکته توجه داشته باشید افرادی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر هستند، به صورت کاملاً متفاوت در سیستم رتبه بندی برنامه اکسپرس انتری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

برنامه نیروی کار پرنس ادوارد

در پروسه مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد برنامه نیروی کار به سه دسته برنامه اسکیل ورکر، فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی کار ضروری تقسیم شده است. برنامه نیروی کار ماهر یا همان اسکیل ورکر مخصوص افرادی است که توسط یک کارفرما در پرنس ادوارد استخدام یا معرفی شده اند. برنامه فارغ التحصیلان بین المللی مناسب دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه پرنس ادوارد می‌باشد که دارای پیشنهاد شغلی از سمت کارفرما در شغل مرتبط با رشته خود هستند. متقاضیان در برنامه نیروی کار باید بین ۲۱ تا ۵۹ سال باشند و پیشنهاد شغلی دو ساله یا تمام وقت از کارفرمای ساکن پرنس ادوارد داشته باشند. از دیگر شرایط شرکت در برنامه اکسپرس انتری می‌توان به داشتن توانایی پرداخت هزینه‌های مهاجرت و زندگی، قصد اقامت و کسب نمره ۴ در مهارت زبان اشاره کرد.

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

مشاغل مورد نیاز جزیره پرنس ادوارد

مشاغل مورد نیاز جزیره پرنس ادوارد شامل راننده کامیون، کمک بهیار، باربر، کارگر ساختمان، قصاب صنعتی، نظافتچی، کارگر حوزه تولید و فرآوری، اپراتور کنترل فرایند و دستگاه‎های فرآوری غذا و نوشیدنی می‌باشد. از شرایط برنامه مشاغل مورد نیاز می‌توان به داشتن مدرک تحصیلی دوره متوسطه، مدرک زبان در سطح ۴، تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های زندگی، قصد سکونت در پرنس ادوارد و رده سنی ۱۸ تا ۵۹ سال اشاره داشت.

شما این امکان را دارید تا در مقاله‌ی دیگر ما با شرایط مهاجرت به ونکوور کانادا آشنا شوید.

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

برنامه سرمایه گذاری مخصوص افرادی است که از طریق سرمایه گذاری قصد مهاجرت به پرنس ادوارد را دارند. چنین افرادی باید درباره تجارتی که قرار است راه اندازی کنند به اندازه کافی اطلاعات داشته باشند. شرکت کنندگان در این برنامه باید دارای مدرک تحصیلی متوسطه، مهارت مدیریت کسب و کار و حداقل دارایی خالص ۶۰۰۰۰۰ دلار باشند. چنین افرادی باید کسب و کار خود را به طور فعال مدیریت کنند و در رده سنی ۲۱ تا ۵۹ سال باشند. از دیگر شرایط برنامه سرمایه گذاری می‌توان به داشتن مهارت زبان در سطح ۴ و قصد اقامت یا کار در پرنس ادوارد اشاره کرد.

هزینه مهاجرت به پرنس ادوارد

با توجه به برنامه مهاجرتی هزینه‌های مهاجرت نیز متفاوت خواهد بود. هزینه اخذ اقامت، اخذ ویزا، بیومتریک، صدور و دریافت کار اقامت مبالغ پرداختی مربوط به مهاجرت محسوب می‌شوند. مخارج مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد از طریق اکسپرس انتری ۴۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. هزینه اخذ اقامت دائمی همسر ۱۰۹۰ دلار، مهاجران جهت اخذ ویزا ۱۰۵۰ دلار و برای بیومتریک ۸۵ دلار باید پرداخت کنند. داوطلبان برای صدور و دریافت کار اقامت باید مبلغ ۵۴۰ دلار پرداخت کنند.

اگر می‌خواهید از هزینه‌های مهاجرت به نیوبرانزویک مطلع شود از مقاله‌ی دیگر ما استفاده کنید.

هزینه زندگی در جزیره پرنس ادوارد

کسانی که قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا را دارند باید از تمامی هزینه‌های زندگی مانند هزینه غذا، مسکن، سرگرمی، آب، برق، حمل و نقل مطلع باشند. در ادامه تمامی هزینه‌های نام برده شده را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

هزینه مسکن در پرنس ادوارد

این قسمت مخصوص نرخ اجاره و خرید خانه در پرنس ادوارد است. اگر به دنبال محلی برای اقامت هستید باید خدمت شما گفت که شهر شارلوت تاون مکان مناسبی برای اقامت است، نرخ اجاره آپارتمان یک خوابه در شارلوت تاون بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار است و نرخ اجاره در شهر‌های اطراف بین ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار می‌باشد. نرخ اجاره آپارتمان سه خوابه در داخل شهر شارلوت تاون ۱۸۰۰ تا ۲۹۰۰ دلار و در اطراف شهر نرخ اجاره برای آپارتمان سه خوابه ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار می‌باشد. لازم به ذکر است نرخ هزینه‌ها با توجه به قوانین و وضعیت اقتصادی هر استانی متغیر خواهد بود. قیمت خانه در پرنس ادوارد برای کسانی که قصد خرید دارند حدود ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

هزینه مواد غذایی در پرنس ادوارد

جالب است بدانید جزیره پرنس ادوارد به غذاهای دریایی لذیذ مشهور است. در پرنس ادوارد هزینه‌ای که صرف خرید مواد غذایی می‌شود بسته به مصرف افراد متفاوت است. برای خرید شیر، سیب زمینی، پیاز و گوشت مبلغی حدود ۳۵ تا ۱۰۰ دلار باید هزینه کرد. همچنین هزینه یک وعده غذایی در پرنس ادوارد ۱۰ تا ۳۰ دلار می‌باشد.

هزینه سرگرمی در پرنس ادوارد

اگر قصد مهاجرت با ویزای توریستی دارید فرصت استفاده از امکانات تفریحی در پرنس ادوارد برای شما فراهم شده است. ایالت پرنس ادوارد امکانات تفریحی بسیاری مانند باشگاه ورزشی، زمین تنیس و قایق رانی برای توریست‌ها و گردشگران فراهم کرده است. جهت بهره مندی از امکانات تفریحی جزیره پرنس ادوارد مبلغی حدود ۱۰ تا ۶۵ دلار را در نظر بگیرید.

هزینه حمل و نقل در پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد از سیستم‌های حمل و نقل متفاوت برخوردار است. این استان دارای سیستم حمل و نقل زمینی عمومی، آبی و ترانزیت می‌باشد. هزینه حمل و نقل درون شهری برای یک بار نزدیک ۲ دلار و هزینه حمل و نقل ماهیانه را نیز حدود ۶۵ دلار در نظر بگیرید.

هزینه قبض آب و برق در پرنس ادوارد

در صورتی که قصد خرید خانه و اقامت در پرنس ادوارد را دارید نیاز است تا از هزینه‌های مربوط به خانه نیز مطلع شوید. هزینه‌های خانه شامل هزینه آب، برق، گاز، اینترنت و تلفن می‌باشد و میزان مبلغ پرداختی هزینه‌ها نزدیک به ۳۰۰ دلار است.

مهاجرت تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد

بهترین شهرهای دانشجو محور در جزیره پرنس ادوار شهرهای شارلوت تاون و سامرساید هستند. جمعیت دانشجویان بین المللی پرنس ادوارد به ۴۰۰۰ نفر رسیده است. تحصیل در جزیره پرنس ادوارد از مزایایی مانند شهریه مقرون به صرفه، تنوع فرهنگی و سیستم انتقال واحد‌های درسی برخوردار می‌باشد. مؤسسات آموزشی در پرنس ادوارد مبلغ ۱۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ دلار شهریه دریافت می‌کنند که این مبلغ به صرفه ترین نرخ شهریه محسوب می‌شود. دانشجویان بین المللی این امکان را دارند تا در این استان با فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف آشنا ‌شوند. تمام واحد‌های درسی که طی ۲ سال اول در کانادا گذرانده شده‌است قابل انتقال به دانشگاه‌های پرنس ادوارد هستند. ترجمه رسمی مدارک یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی است، این مدارک شامل مدارک تحصیلی مانند ریز نمرات، انگیزه نامه و مدارک شناسایی می‌باشد.

اگر نمی‌دانید که برای مهاجرت تحصیلی چه مدارکی باید ترجمه شود می‌توانید مقاله‌ی دیگر ما را مطالعه کنید.

مهاجرت تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد میزبان تعداد بسیاری از دانشجویان است، به زبان دیگر دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل به این دانشگاه مراجعه می‌کنند. یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه پرنس ادوارد افزایش خود باوری و رضایت در دانشجویان است. این دانشگاه دارای شش دانشکده هنر، آموزش، بازرگانی، علوم، پرستاری، دامپزشکی و دو کالج می‌باشد که هریک از آن‌ها سیستم آموزش مخصوص خود را دارند.

هزینه تحصیل در جزیره پرنس ادوارد

این قسمت مخصوص هزینه تحصیل در انواع مدارس، دانشگاه‌ها و کالج‌های پرنس ادوارد می‌باشد. هزینه تحصیل در مدارس دولتی جزیره پرنس ادوارد سالانه ۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار و مدارس خصوصی ۱۶۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ دلار است. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌های پرنس ادوارد سالانه بین ۶۰۰۰ تا ۲۰۴۰۰ دلار و در کالج‌ها باید مبلغ ۵۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ تحت عنوان شهریه پرداخت کنند.

سخن پایانی

تمامی موارد ذکر شده در قسمت بالا به ویژگی‌ها، امکانات و راه‌های مهاجرت به ایالت پرنس ادوارد پرداختیم زیرا هدف سایت ویزای تحصیلی پارس از ارائه‌ی این مقاله آشنایی بیشتر شما با امکانات زندگی، هزینه‌ها و شرایط مهاجرت به پرنس ادوارد می‌باشد. استان پرنس ادوارد جزو کم جمعیت ترین استان کانادا شناخته می‌شود و دارای دانشگاه پرنس ادوارد می‌باشد. دانشگاه پرنس ادوارد بهترین کیفیت آموزش را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می‌دهد. برنامه‌های مهاجرتی متنوعی برای کسانی که قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را دارند در نظر گرفته شده است تا مهاجران از فرصت برای تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در پرنس ادوارد بهره مند شوند.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟