شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

بررسی راه‌های مهاجرت به ونکوور کانادا

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت-به-ونکوور

فهرست مطالب

بررسی راه‌های مهاجرت به ونکوور کانادا

ونکوور جزو بهترین شهر‌های کانادا برای زندگی شناخته می‌شود، آیا تا به حال مهاجرت به شهر ونکوور ذهنتان را درگیر کرده است؟ امروزه فرایند مهاجرت یک فرصت برای داشتن آینده‌ی ایده آل محسوب می‌شود. آیا می‌دانید شرایط مهاجرت به استان ونکوور به چه صورت است؟ کسانی که قصد مهاجرت به ونکوور را دارند می‌توانند از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری اقدام کنند. استان ونکوور مانند تمام شهر‌های دیگر کانادا شرایط مختلف و برنامه‌های مهاجرتی متنوعی را برای جذب مهاجران در نظر گرفته است. حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا با ویژگی‌ها، امکانات و خدمات ونکوور بیشتر آشنا شوید.

مهاجرت به شهر ونکوور

آیا می‌دانستید شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد؟ مسیر‌های پیاده روی کوهستانی، مناظر و سواحل زیبای واقع در ونکوور آن را به محبوب ترین شهر در کانادا تبدیل کرده است. علاوه بر مناظر طبیعی از امکانات تفریحی، ورزشی و هنری برخوردار می‌باشد. جالب است بدانید ونکوور حدود ۲.۵ میلیون نفر جمعیت دارد و به همین دلیل ویزای تحصیلی پارس شهر ونکوور را یکی از پرجمعیت ترین شهر‌های کانادا معرفی می‌کند.

برنامه ریزی مناسب برای این شهر باعث شده است تا از فضای محدود بیشتر بهره برده شود. با ما در ادامه همراه باشید تا شرایط مهاجرت به ونکوور را مورد بررسی قرار دهیم. شهر ونکوور در صنعت گردشگری نیز پیشتاز بوده است و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی روابط تجاری و اقتصادی در این شهر بسیار رواج پیدا کرده است. وجود زیبایی‌های طبیعی در این شهر موجب پیشرفت صنعت فیلم سازی و تولیدات سینمایی شده است.

مزایای مهاجرت به ونکوور

شاخص بالای کیفیت زندگی

ارائه خدمات آموزشی پیشرفته

منظره‌های بی نظیر

متنوع ترین فرهنگ

مهاجر پذیر بودن مردم

اماکن ورزشی، تفریحی و هنری

فرصت‌های شغلی فراوان

شرایط مهاجرت به استان ونکوور

در این قسمت شرایط مهاجرت به ونکوور کانادا را بررسی خواهیم کرد زیرا قبل از مهاجرت بهتر است اطلاعات کامل درباره شرایط آن کسب کنید. یکی از موارد مهم یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه است، شما با کسب مهارت زبان می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که در ونکوور بیشتر از زبان انگلیسی استفاده می‌شود و زبان فرانسه در برخی از قسمت‌های کانادا نیز کاربرد دارد. برای مهاجرت به شهر ونکوور باید مدارکی مانند گواهش تمکن مالی، مدارک تحصیلی، مدرک زبان، پاسپورت و ویزا ارائه دهید. در مراحل بعدی نیاز است تا با هزینه‌های مهاجرت و زندگی در ونکوور آشنا شوید تا مدیریت و برنامه ریزی بهتری برای هزینه‌های خود داشته باشید.

اگر قصد مهاجرت به استان نیوبرانزویک را دارید و می‌خواهید با شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک بیشتر آشنا شوید به مقاله‌ی دیگر ما مراجعه کنید.

برنامه‌های مهاجرتی استان ونکوور

در این قسمت نیاز است تا شما با برنامه‌های مهاجرتی ونکوور آشنا شوید و بر اساس علاقه، شرایط و اهداف خود برنامه مهاجرتی مناسب را انتخاب کنید. هر یک از برنامه‌های مهاجرتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم شرایط مخصوص خود را دارند.

برنامه اسپانسر شیپ ونکوور

برنامه اسپانسر شیپ یکی از روش‌های مهاجرت محسوب می‌شود. طبق قوانین این برنامه اگر کسی دارای اقامت کانادا می‌باشد یا شهروند ونکوور است می‌تواند از طریق اسپانسر شیپ درخواست مهاجرت بستگان خود را ارائه دهد. داخل توافق نامه ذکر شده است که چنین افرادی باید توانایی حمایت مالی خانواده خود را داشته باشند و این توافق نامه توسط افراد امضا می‌شود. در صورت بروز یک سری تغییرات توافق نامه به مدت ۳ تا ۲۰ سال اعتبار دارد. اگر فرد دعوت شده شهروند کانادا شود، از همسر خود جدا شده باشد، از کار بیکار شده باشد یا قصد ادامه تحصیل داشته باشد تأثیری بر روی اعتبار توافق نامه نخواهد داشت.

مهاجرت به ونکوور از طریق سرمایه گذاری

 مهاجرت به ونکوور از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است و در این مسیر شرکت کنندگان باید یک کسب و کار جدید ایجاد یا خریداری کنند. پس از پروسه راه اندازی یا خریداری کسب و کار نیاز است تا آن را اداره کنند. سابقه کار، داشتن تجربه مدیریت کسب و کار، سرمایه خالص جزو فاکتور‌های مهمی هستند که برای برنامه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. به این نکته توجه داشته باشید تمامی این فاکتورهای ذکر شده جهت کسب امتیاز می‌توانند مؤثر باشند. حداقل سرمایه خالص داوطلبان در این برنامه باید ۵۰ هزار دلار باشد البته کل مبلغ سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار دلار تعیین شده است.

اگر قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را دارید و علاقه مند هستید تا درباره هزینه‌ها و شرایط مهاجرت به پرنس ادوارد اطلاعات کسب کنید، می‌‎توانید از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید.

مهاجرت از طریق اکسپرس انتری به ونکوور

کسانی که قصد مهاجرت کاری به ونکوور یا قصد ادامه تحصیل دارند می‌توانند از طریق برنامه اکسپرس انتری برای مهاجرت به ونکوور اقدام کنند، در کمتر از ۴ ماه به درخواست متقاضیان رسیدگی می‌شود. در برنامه اکسپرس انتری پذیرش توسط نیروی کار ماهر فدرال فرصت اقامت دائم و اشتغال به کار را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این برنامه نیازی به سابقه کار، تحصیل و تجربه زندگی در ونکوور ندارد.

مهاجرت از طریق نیروی کار ماهر به ونکوور

کسانی که دارای پیشنهاد شغلی از سمت یک کارفرما در ونکوور هستند می‌توانند به وسیله برنامه نیروی کار ماهر نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام کنند. در این برنامه نیازی به پروفایل و ثبت نام در اکسپرس انتری نیست اما ایجاد پروفایل اکسپرس انتری می‌تواند در روند دریافت اقامت دائم تأثیر گذار باشد.

مهاجرت از طریق متخصصان حوزه سلامت به ونکوور

برنامه متخصصان سلامت مخصوص افرادی است که یک پیشنهاد شغلی مربوط به حوزه سلامت و بهداشت از طرف مقام سلامت داشته باشند. داوطلبان باید حضور مستمر و ثابت خود را در حوزه سلامت و بهداشت اثبات کنند.

هزینه مهاجرت به استان ونکوور

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که توجه افراد را در پروسه مهاجرت به ونکوور جلب می‌کند، هزینه زندگی در این شهر می‌باشد. نکته‌ی قابل توجه این است که هزینه‌ی مهاجرت بر اساس برنامه مهاجرتی متغیر خواهد بود. این هزینه‌ها شامل هزینه درخواست، ثبت نام در برنامه انتخابی، هزینه بلیت هواپیما و ویزا می‌باشد.

اگر می‌خواهید از میزان هزینه‌های مهاجرت به نوا اسکوشیا باخبر شوید حتماً مقاله‌ی دیگر ما را مطالعه کنید.

هزینه زندگی در ونکوور

هنگامی که قصد اقامت و سفر به کشور دیگر را دارید باید درباره هزینه‌های زندگی کشور مورد نظر تحقیق کنید. بررسی هزینه‌ها در مدیریت و برنامه ریزی بودجه مالی بسیار مفید می‌باشد. در پروسه مهاجرت به ونکوور کانادا نیاز است تا هزینه‌هایی بابت اجاره خانه، خرید پوشاک، مواد غذایی، تفریح، حمل و نقل پرداخت شود. در این قسمت هزینه‌های زندگی در ونکوور با جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

هزینه پوشاک در ونکوور

در ونکوور قیمت پیراهن و شلوار جین به ترتیب ۵۰ و ۷۰ دلار است. خریدار برای تهیه یک جفت کفش چرم مردانه و کفش ورزشی به ترتیب باید ۱۵۶ و ۱۱۸ دلار هزینه پرداخت کند.

هزینه مسکن در ونکوور

در شهر ونکوور نرخ اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر و در خارج از مرکز شهر به ترتیب ۲۳۰۰ دلار و ۱۹۸۰ دلار است. همچنین افراد برای اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر و در خارج از مرکز شهر باید به ترتیب ۴۵۰۰ دلار و ۳۱۲۵ دلار هزینه پرداخت کنند.

هزینه تهیه مواد غذایی در ونکوور

این قسمت مخصوص هزینه مواد غذایی مختلف و وعده‌های غذایی در رستوران‌های ونکوور می‌باشد. قیمت یک کیلو فیله مرغ، برنج سفید و گوشت گاو به ترتیب ۱۵، ۴.۵۵ و ۲۰ دلار است. شهروندان برای خرید یک لیتر شیر ۳ دلار، بطری ۱.۵ لیتری آب ۲.۶۰ دلار و نان ۵۰۰ گرمی ۳.۳۰ دلار باید هزینه پرداخت کنند. قیمت تخم مرغ ۱۲ تایی ۴.۶۵ دلار، یک کیلو پیاز ۲.۵۰ دلار رو یک کیلو سیب زمینی ۳.۳۰ دلار است. همچنین قیمت غذا در رستوران متوسط برای دو نفر ( هر نفر سه وعده غذایی) ۱۱۵ دلار و هر وعده غذا در رستوران گران قیمت ۲۵ دلار می‌باشد.

هزینه حمل و نقل در ونکوور

در ونکوور هزینه تاکسی در هر یک کیلومتر و هر لیتر بنزین تقریباً بین ۲ تا ۲.۱۳ دلار است. هزینه بلیت یک طرفه به همراه حمل و نقل عمومی در ونکوور ۳ دلار می‌باشد.

هزینه تفریح و ورزش در ونکوور

شهر ونکوور برای بر طرف کردن نیاز شهروندان به تفریح و استراحت، امکانات تفریحی و ورزشی در نظر گرفته است. اجاره یک ساعت زمین تنیس ۱۵ دلار، هزینه ثبت نام ماهیانه در باشگاه بدنسازی تقریباً ۵۰ دلار است همچنین افراد برای تماشای فیلم در سینما به قیمت ۱۵ دلار باید هزینه بلیت پرداخت کنند.

مهاجرت تحصیلی به ونکوور

در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی به ونکوور را دارید با ما در این قسمت همراه باشید. اعتبار مدارک پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه‌های ونکوور باعث جذب دانشجویان بین المللی بسیاری شده است. به زبان دیگر شهر ونکوور سالانه تعداد بالایی دانشجوی بین المللی جذب خود می‌کند. در ادامه با دانشگاه‌ها و کالج‌های شهر ونکوور آشنا خواهید شد. مدارک هویتی، تحصیلی، ریز نمرات و انگیزه نامه جزو مدارکی هستند که در پروسه مهاجرت تحصیلی باید ارائه شوند و ترجمه رسمی مدارک برای تحصیل در کشور دیگر الزامی است. اگر نمی‌دانید برای مهاجرت تحصیلی چه مدارکی باید ترجمه شود حتماً از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید.

کالج‌های ونکوور

در کالج‌های شهر ونکوور دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود. جالب است بدانید هزینه تحصیل در کالج‌های ونکوور نسبت به کالج‌های انگلیس و آمریکا کمتر است. افراد پس از اتمام دوره تحصیلی در کالج‌ها می‌توانند مشغول به کار شوند. کالج‌های کامیونیتی، کالج محلی ونکوور، لانگارا، بلانش مک دونالد، استنبرگ، کلمبیا، آربوتوس، موسسه فناوری بریتیش کلمبیا، گاس تاون، برایتون، گری استون و کالج فیلم جزو کالج‌های موجود در شهر ونکوور می‌باشند.

دانشگاه‌های ونکوور

برخی از دانشگاه‌های شهر ونکوور در سطح جهانی شناخته شده هستند. اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی فرزندان به کانادا هستید باید خدمت شما گفت دانشگاه‌های ونکوور مکان بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل فرزندان شما است. دانشگاه کلمبیا، کاپیلانو، پلی تکنیک کوانتلن، سایمون فریزر، لانگارا و بریتیش کلمبیا جزو دانشگاه‌های ونکوور محسوب می‎شوند. دانشگاه بریتیش کلمبیا تقریباً ۲۰ دقیقه تا مرکز شهر ونکوور فاصله دارد، این دانشگاه جزو دانشگاه‌های برتر جهانی می‌باشد. در دانشگاه سایمون فریزر بیش از ۱۰۰ رشته در مقاطع مختلف تدریس می‌شود. از جمله رشته‌هایی که دانشگاه کاپیلانو ارائه می‌دهد، رشته‌های تجارت و موسیقی می‌باشند. دانشگاه کاپیلانو در شمال ونکوور و دانشگاه لانگارا در جنوب مرکز شهر ونکوور قرار دارد. همچنین دانشگاه کلمبیا جزو قدیمی ترین دانشگاه شهر ونکوور است که رشته‌های مختلف در تمامی مقاطع تدریس کرده و دوره‌های زبان برای دانشجویان بین المللی در این دانشگاه ارائه می‌شود.

هزینه تحصیل در ونکوور

یکی از فاکتورهایی که هنگام مهاجرت تحصیلی به ونکوور باید بررسی شود هزینه تحصیل در مراکز آموزشی ونکوور است. هزینه تحصیل در مدارس ونکوور به خدمات ارائه شده، در دانشگاه‌ها به رشته و مقطع تحصیلی بستگی دارد و از ۱۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ متغیر است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ۶۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰ دلار، مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار و در مقطع دکتری بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار می‌باشد.

سخن پایانی

شهر ونکوور علاوه بر طبیعت زیبا رشد و پیشرفت چشمگیری در صنعت و آموزش داشته است. همین امر باعث شده تا شهر ونکوور به پر متقاضی ترین شهر‌های کانادا برای مهاجرت تبدیل شود. از دیگر مزیت‌های شهر ونکوور می‌توان به مهاجر پذیر بودن مردم، تنوع فرهنگ و اماکن تفریحی ونکوور اشاره کرد. شما با انتخاب برنامه مهاجرتی مناسب امکان مهاجرت به ونکوور را خواهید داشت و می‌توانید در ونکوور به کار یا تحصیل مشغول شوید. همچنین امکان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در ونکوور فرصت‌های شغلی فراوانی ایجاد کرده که آینده روشن تری را برای شهروندان ونکوور به همراه خواهد داشت.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟