شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

راه‌های مهاجرت به نیوبرانزویک

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مهاجرت-به-نیوبرانزویک

فهرست مطالب

راه‌های مهاجرت به نیوبرانزویک

آیا با استان نیوبرانزویک در کانادا آشنا هستید؟ برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این استان موجب شده است تا افراد مختلف مهاجرت به نیوبرانزویک را انتخاب کنند. نیوبرانزویک از امنیت بالا و مناظر زیبایی برخوردار است. این استان به دلیل کیفیت بالای آموزش مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی می‌باشد و مقصد کاملاً مناسبی برای ادامه تحصیل است. طبیعتاً آب و هوا جزو فاکتورهایی است که افراد مختلف برای مهاجرت در نظر می‌گیرند، آب و هوای این استان از لحاظ کیفیت در رتبه پنجم کانادا قرار دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط، روش‌های مهاجرت و هزینه‌های زندگی در نیوبرانزویک را مورد بررسی قرار دهیم.

مهاجرت به استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک به دلیل مکان‌های تفریحی و دریاچه‌های زیبا از محبوبیت برخوردار است. در این قسمت هدف سایت ویزای تحصیلی پارس آشنایی بیشتر شما با زبان رسمی، امکانات و ویژگی‌های استان نیوبرانزویک می‌باشد. نیوبرانزویک جزو استان‌های دو زبانه کانادا می‌باشد که ۷۰ درصد جمعیت آن را انگلیسی زبان‌ها و ۳۰ درصد را فرانسوی زبان‌ها تشکیل داده اند. جالب است بدانید بافت شهری نیوبرانزویک به شکلی است که زمان رفت و آمد در خیابان‌ها را به حداقل رسانده است و همین امر موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌شود. این استان از فناوری و امنیت سایبری پیشرفته‌ای برخوردار است و به عنوان بهترین استان کانادا از لحاظ وجود فرصت‌های شغلی شناخته می‌شود. با در نظر گرفتن تمام این امکانات و ویژگی‌ها درمی‌یابیم که افراد بسیاری مهاجرت به نیوبرانزویک را در اولویت قرار می‌دهند.

مهاجرت به استان نیوبرانزویک

مزایای مهاجرت به استان نیوبرانزویک

  • طبیعت زیبا
  • دو زبانه بودن
  • سیستم آموزش پویا
  • خدمات بهداشتی و درمانی
  • هزینه‌های مقرون به صرفه زندگی
  • وجود فرصت‌های شغلی فراوان
  • زندگی با کیفیت

شرایط مهاجرت به استان نیوبرانزویک

یک سری شرایط عمومی وجود دارند که افراد برای مهاجرت باید به آن‌ها توجه داشته باشند البته این نکته را در نظر بگیرید که برای هر یک از برنامه‌های مهاجرتی که در ادامه به آن‌ها نیز می‌پردازیم، شرایط مهاجرت متفاوت است. از شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک می‌توان به داشتن مهارت زبان، تحصیلات دوران دبیرستان، گواهی تمکن اشاره داشت. همچنین افرادی که قصد مهاجرت دارند باید در رده سنی ۲۲ تا ۵۵ سال باشند.

شما این امکان را دارید تا در مقاله‌ی دیگر ما با شرایط مهاجرت به مانیتوبا در کانادا آشنا شوید.

برنامه‌های مهاجرتی استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک برنامه‌های مهاجرتی مختلفی مانند اکسپرس انتری، نیروی متخصص و برنامه مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری را برای افراد مختلف راه اندازی کرده است. هر یک از برنامه‌های نام برده شده شرایط مخصوص خود را دارند و افراد طبق برنامه انتخابی خود ملزم به رعایت چنین شرایطی هستند.

برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

داوطلبان برنامه اکسپرس انتری باید آمادگی خود را برای انجام کار در استان نیوبرانزویک اثبات کنند و تعهد کاری ارائه دهند. این برنامه برای جذب نیروهای کار برای مشاغل مورد نیاز در نیوبرانزویک طراحی شده است. برای شرکت در برنامه اکسپرس انتری باید حداقل از ۱۰۰ امتیاز ۶۷ امتیاز دریافت کنید. سابقه کار، مدرک تحصیلی، مهارت زبان، سن و سازگاری جزو عوامل مؤثر بر امتیاز دهی در این برنامه می‌باشد.

برنامه نیروی متخصص با حمایت کارفرما در نیوبرانزویک

این برنامه مخصوص کسانی است که از سمت یک کارفرما در نیوبرانزویک پیشنهاد شغلی تمام وقت دارند. درصورتی که شرکت کنندگان در نیوبرانزویک مشغول به کار و تحصیل هستند یا اگر سابقه زندگی در این استان را دارند از شانس بیشتری برای موفقیت در این برنامه برخوردار هستند.

راه های مهاجرت به نیوبرانزویک

مهاجرت به استان نیوبرانزویک از طریق سرمایه گذاری

کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار را دارند در این برنامه شرکت می‌کنند. از شرکت کنندگان انتظار می‌رود تا به صورت کاملاً فعال کسب و کار خود را مدیریت کنند. رده سنی داوطلبان باید بین ۲۲ تا ۵۵ سال باشد. داشتن مدرک تحصیلی، سابقه دوره تحصیلی سه یا دوساله و توانایی مالی برای راه اندازی کسب و کار جزو شرایط برنامه سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

برای آشنایی با شرایط مهاجرت به آلبرتا می‌توانید از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید.

هزینه مهاجرت به استان نیوبرانزویک

مبلغ پرداختی داوطلبان جهت بررسی پرونده جزو هزینه مهاجرت محسوب می‌شود که معمولاً همزمان با ارسال مدارک پرداخت می‌شود. هزینه بررسی پرونده با توجه به تعداد مهاجران و برنامه انتخابی آن‌ها متفاوت است. در برخی مواقع ممکن است علاوه بر پرداخت هزینه بررسی پرونده به دولت فدرال کانادا نیاز باشد تا به اداره مهاجرت نیز مبالغی تحت همین عنوان پرداخت شود.

هزینه زندگی در نیوبرانزویک

در فرایند مهاجرت به نیوبرانزویک هزینه‌های خوراک، پوشاک، مسکن، سرگرمی، اینترنت، تلفن، حمل و نقل باید در نظر گرفته شوند. در این قسمت تمامی هزینه‌های زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهیم سایت ویزای تحصیلی پارس در تلاش است تا با بررسی هزینه‌ها امکان مدیریت هزینه‌ها را برای مهاجران فراهم کند.

اجاره آپارتمان در نیوبرانزویک

اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر بین ۶۵۰ تا ۹۰۰ دلار و در خارج از مرکز شهر بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار است. برخی علاقه مند هستند از نرخ اجاره آپارتمان‌های سه خوابه نیز مطلع شوند. باید خدمت شما گفت نرخ اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار و در خارج از شهر به صورت ماهیانه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار می‌باشد. همچنین در استان نیوبرانزویک قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

خرید لباس در نیوبرانزویک

در این قسمت قیمت خرید انواع مختلف لباس را در نیوبرانزویک بررسی می‌کنیم. قیمت خرید شلوار جین ۳۵ تا ۸۰ دلار و لباس تابستانی ۳۰ تا ۶۰ دلار است. همچنین قیمت کفش ورزشی برای پیاده روی بین ۶۵ تا ۱۳۵ دلار و کفش چرمی رسمی مردانه ۷۰ تا ۱۵۰ دلار می‌باشد.

هزینه مواد غذایی در نیوبرانزویک

در پروسه مهاجرت به نیوبرانزویک تهیه مواد غذایی جزو کارهای ضروری محسوب می‌شود بنابراین آگاهی از قیمت‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت یک لیتر شیر، بطری آب ۱.۵ لیتری و نان ۵۰۰ گرمی ۱ تا ۳ دلار در نظر گرفته شده است. یک کیلو پنیر محلی بین ۸ تا ۱۲ دلار، یک کیلو برنج سفید ۳ تا ۶ دلار، تخم مرغ ۱۲ تایی ۲ تا ۴ دلار است. در نیوبرانزویک قیمت یک کیلو سینه مرغ ۷ تا ۲۵ دلار، یک کیلو گوشت قرمز ۱۰ تا ۲۰ دلار، یک کیلو سیب زمینی ۲ تا ۵ دلار و یک کیلو پیاز بین ۱ تا ۳ دلار می‌باشد.

هزینه حمل و نقل در نیوبرانزویک

بر اساس آمار به دست آمده نرخ رفت و آمد به صورت ماهیانه در این استان نزدیک به ۸۰ دلار است. برای حمل و نقل معمولی قیمت بلیت یک طرفه ۲ تا ۵ دلار، هزینه یک ساعت توقف تاکسی بین ۲۰ تا ۶۰ دلار و قیمت یک لیتر گازوئیل بین ۱ تا ۴ دلار می‌باشد. اگر از قیمت ماشین‌ها در نیوبرانزویک اطلاع ندارید باید خدمت شما گفت قیمت ماشین تویوتا کرولا بین ۱۸۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار و قیمت ماشین گلف فولکس واگن ۱۹۲۰۰ تا ۲۸۰۰۰ دلار است.

هزینه امکانات تفریحی در نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک امکانات تفریحی مانند باشگاه فیتنس، زمین تنیس و سینما را در اختیار شهروندان خود قرار داده است. افراد جهت ثبت نام در باشگاه فیتنس بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار و برای اجاره ساعتی زمین تنیس بین ۱۰ تا ۲۰ دلار باید هزینه پرداخت کنند. همچنین شهروندان برای رفتن به سینما و تماشای فیلم باید مبلغ ۱۰ تا ۱۵ دلار پرداخت کنند.

اگر علاقه مند هستید از هزینه‌های زندگی و مهاجرت به انتاریو مطلع شوید به مقاله‌ی دیگر ما مراجعه کنید.

مهاجرت تحصیلی به نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک مقصد مناسبی برای ادامه تحصیل می‌باشد زیرا دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل می‌توانند مشغول به کار شوند. جمعیت دانشجویان بین المللی در این استان به ۵۸۷۹ نفر رسیده است. فردریکتون، سنت جان و مونکتون جزو بهترین شهر‌های دانشجو محور نیوبرانزویک هستند. دانشجویان بین المللی در نیوبرانزویک از فرصت‌های شغلی فراوان و خدمات درمانی رایگان برخوردار می‌باشند.

مهاجرت تحصیلی به نیوبرانزویک

دانشگاه‌های استان نیوبرانزویک

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت به نیوبرانزویک را دارند می‌توانند در دانشگاه‌های نیوبرانزویک، مونکتون، مانت آلیسون، سنت توماس، کراندال، کینگزوود، سنت استفان، مریتوس، فردریکتون و لنز بریج تحصیل کنند. به احتمال زیاد علاقه مند هستید تا با پرطرفدارترین دانشگاه‌های این استان آشنا شوید. دانشگاه‌های نیوبرانزویک، مانت آلیسون و مونکتون جزو پرطرفدار ترین دانشگاه‌های این استان محسوب می‌شوند.

کالج‌های نیوبرانزویک

در این قسمت شما را با نام کالج‌های موجود در استان نیوبرانزویک آشنا می‌کنیم. کالج دولتی نیوبرانزویک، ایسترون، اولتون، مونکتون فلایت، بایبل، مک کنزی، او ال اس، کالج دریایی فناوری جنگل، تغذیه طبیعی، صنایع دستی و طراحی جزو کالج‌های موجود در نیوبرانزویک می‌باشند. کالج دولتی نیوبرانزویک، اولتون، کالج صنایع دستی و طراحی از پرطرفدار ترین کالج‌های این استان هستند.

هزینه تحصیل در نیوبرانزویک

والدین گرامی اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی فرزندان به کانادا مخصوصاً استان نیوبرانزویک هستید در این قسمت ما را همراهی کنید تا هزینه تحصیل در مدارس دولتی، خصوصی، شبانه روزی، دانشگاه‌ها و کالج‌های نیوبرانزویک را بررسی کنیم. شهریه دانشگاه سالانه ۱۳۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار و شهریه کالج‌ها ۵۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار می‌باشد. هزینه تحصیل در مدارس دولتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰، مدارس خصوصی ۱۶۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ و هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی سالانه بین ۲۶۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار است.

هزینه تحصیل در نیوبرانزویک

سخن پایانی

استان زیبای نیوبرانزویک از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. هزینه‌های زندگی در این استان مقرون به صرفه بوده و دارای خدمات بهداشتی درمانی باکیفیت می‌باشد. از مزیت‌های استان نیوبرانزویک می‌توان به دو زبانه بودن و سبک زندگی سالم مردم آن اشاره کرد. مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری امکان پذیر می‌باشد. برای هریک از روش‌های مهاجرت برنامه‌های مهاجرتی متنوعی در نظر گرفته شده است. استان نیوبرانزویک فرصت‌های شغلی فراوانی در اختیار مهاجران قرار داده است تا اقدامات مثبتی برای آینده و پیشرفت سطح زندگی خود به انجام برسانند.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟