شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا کدام اند؟

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

مشاغل-مورد-نیاز-ونکوور-کانادا

فهرست مطالب

مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا کدام اند؟

شهر ونکوور به عنوان مکانی ایده‌آل برای زندگی و کار شناخته شده است و هر سال مهاجران زیادی را می‌پذیرد. افراد متخصص برای پیشرفت شغلی و آینده‌ای بهتر به شهر ونکوور سفر می‌کنند. به نظر شما پیدا کردن کار در ونکوور سخت است یا آسان؟  آیا از وضعیت بازار کار در ونکوور خبر دارید؟ کدام یک از حوزه‌های کاری جزو مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا محسوب می‌شوند؟ افراد زیادی شهر ونکوور را به عنوان مقصدی برای کار و زندگی انتخاب می‌کنند زیرا موقعیت‌های شغلی بهتری با خود به همراه دارد. در این مقاله ما به مشاغل پرطرفدار، مزایا و شرایط کار در ونکوور می‌پردازیم.

بازار کار مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا

شهر ونکوور جزو مهاجر پذیر ترین شهر‌های کانادا محسوب می‌شود،‌ جذب نیروی متخصص باعث گسترش صنایع و کسب و کار در ونکوور شده است. شرکت‌های مختلفی در زمینه تکنولوژی، مالی، گردشگری و خدمات مشغول به فعالیت بوده و نیازمند نیروهای متخصص هستند. شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد، استان بریتیش کلمبیا به عنوان یک مرکز تجاری برای خدمات و کالاها در وضعیت بسیار خوبی می‌باشد. این استان در تلاش است تا روابط کاری خود را با کشورهای هند، کره و چین تقویت کرده و توسعه دهد. طی سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی ونکوور رو به رشد بوده است. بسیاری از شرکت‌های موجود در ونکوور افراد با تجربه و متخصص را جذب می‌کنند. نرخ بیکاری در ونکوور به پایین ترین میزان خود رسیده است، همین امر باعث شده تا کارمندان و کارکنان فرصت‌های شغلی فراوانی در اختیار داشته باشند.

مشاغل مورد نیاز در ونکوور کانادا

معرفی مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا

شهر ونکوور به دلیل توسعه و پیشرفت در کسب و کار جزو بهترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود. ما شما را با لیست مشاغل مورد نیاز در ونکوور کانادا آشنا می‌کنیم تا با توجه به تخصص خود بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. شغل‌های مورد نیاز در ونکوور مرتبط با حوزه‌های مهندسی مکانیک، ویراستاری، مدیریت مخابرات، مهندسی شیمی، مترجمی، طراحی، مدیریت سیستم‌های رایانه‌ای، تحلیل سیستم‌های اطلاعاتی، نویسندگی، تکنسین بیولوژیک گیاهی، مهندسی شیمی، توسعه و طراحی وب و تکنسین شبکه کامپیوتر هستند.

برای آشنایی با شرایط و هزینه‌های مهاجرت به ونکوور به مقاله‌ی دیگر ما مراجعه کنید.

مشاغل مربوط به گروه نیروهای نیمه ماهر

استان بریتیش کلمبیا که شهر ونکوور در آن قرار دارد از جذب نیروهای نیمه ماهر بسیار استقبال می‌کند. شغل‌های مرتبط با گروه نیروهای نیمه ماهر شامل مهمانداری، رانندگی در بیابان، صنایع گردشگری و مواد غذایی هستند. متقاضیان برای اشتغال به کار در این گروه باید پیشنهاد شغلی تمام وقت از کارفرمایان دریافت کنند.

مشاغل مربوط به نیروهای ماهر

نیروهای متخصص و ماهر در هر زمینه‌ای می‌توانند از طریق اکسپرس انتری به ونکوور مهاجرت کرده و پیشنهاد شغلی دریافت کنند. مشاغل مدیریتی، حرفه‌ای و فنی مربوط به مشاغل نیروهای ماهر هستند.

در صورت تمایل به آشنایی با مزایا و معایب زندگی در کانادا می‌توانید از مقاله‌ی دیگر ما کمک بگیرید.

مشاغل مرتبط با گروه پیلوت فنی

کسانی که در حوزه تکنولوژی تخصص دارند می‌توانند در گروه پیلوت فنی به دنبال شغل مناسب خود باشند. برای اشتغال به کار در گروه پیلوت فنی باید دارای پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرما باشید. شغل‌های مرتبط با حوزه فروش، خدمات، هنر، فرهنگ، ورزش، علوم طبیعی و مدیریتی در این گروه قرار می‌گیرند.

مشاغل مرتبط با گروه پیلوت فنی

مشاغل مرتبط با متخصصان بهداشت و سلامت

این گروه از مشاغل مخصوص کسانی است که در حوزه بهداشت و سلامت تخصص دارند. پزشکان و پرستارانی که دارای پیشنهاد شغلی، سوابق کاری و توانایی مالی باشند می‌توانند در گروه مشاغل مرتبط با حوزه سلامت و بهداشت فعالیت کنند. شغل‌های مورد نیاز این گروه شامل پزشک، پرستار رسمی، کارآموزی پرستار، پزشک متخصص، فیزیوتزاپیست، داروساز بالینی، درمانگر شغلی، ماما، تکنولوژیست رادیولوژی پزشکی، سونوگرافر تشخیص پزشکی و تکنولوژیست آزمایش پزشکی هستند.

برای آشنایی با روش‌های مهاجرت پرستار به کانادا می‌توانید از مطالب دیگر ما استفاده کنید.

مزیت‌های کار در ونکوور چیست؟

برخورداری از تکنولوژی پیشرفته

سطح زندگی بالا

امکان پیشرفت در شغل

حقوق و مزایای ایده‌آل

نرخ پایین بیکاری

برخورداری از امکانات رفاهی

بسته‌های حمایتی برای کارکنان

فرصت‌های شغلی فراوان

آموزش و ارتقای مهارت

سود و بازدهی بالا در کسب و کار

میانگین حقوق و دستمزد در ونکوور کانادا

در این قسمت میانگین حقوق هر یک از مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. حقوق و دستمزد سالانه معاون مالی و مدیر ارشد مالیات به ترتیب ۱۴۸ هزار و ۱۱۳ هزار دلار است. مهندس ارشد سیستم در ونکوور ۱۱۴ هزار دلار، مهندس ارشد نرم افزار مبلغ ۱۲ هزار دلار و مدیر مهندسی نرم افزار ۱۴۳ هزار دلار به صورت سالانه حقوق دریافت می‌کنند. در حوزه سلامت به ترتیب متخصص اطفال ۲۳۶ هزار دلار، پزشک طب خانواده ۲۲۵ هزار دلار و پزشک اورژانس ۲۹۰ هزار دلار حقوق دریافت می‌کنند. حقوق و دستمزد مدیران ارشد محصول و مدیر برنامه فنی در ونکوور سالانه به ترتیب ۱۲۴ هزار و ۱۱۴ هزار دلار می‌باشد.

دستمزد ساعتی در ونکوور ۱۴ دلار است، کارمندان در روز ۸ ساعت و در طول هفته ۴۰ ساعت کار می‌کنند. ونکوور برای شغل‌هایی که کارمند بیشتر از ۵ ساعت مشغول به کار است، به مدت ۳۰ دقیقه زمانی برای استراحت کارکنان در نظر می‌گیرند. در شهر ونکوور کارمندان می‌توانند بعد از ۱۲ ماه کار کردن، از دو هفته مرخصی با حقوق بهره مند شوند. دستمزد اضافه کاری در ونکوور یک و نیم برابر حقوق کارمندان در ساعت می‌باشد. لازم به ذکر است در صورتی که زمان اضافه کاری بیشتر از ۱۲ ساعت باشد، حقوق اضافه کاری دو برابر دستمزد ساعتی حساب می‌شود.

اگر از حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا بی خبر هستید ما در مقاله‌ی دیگر سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا را با جزئیات مورد بررسی قرار داده‌ایم.

شرکت‌های بزرگ در ونکوور کانادا

افرادی که قصد مهاجرت کاری به ونکوور را دارند بی شک به دنبال بزرگترین شرکت‌های ونکوور برای استخدام هستند. در ونکوور کانادا شرکت‌های زیادی در صنایع مختلف در حال فعالیت هستند و تنوع کسب و کارها در ونکوور امکان اشتغال به کار را برای تمامی افراد با هر تخصصی فراهم کرده است. با ما همراه باشید تا با شرکت‌های بین المللی مختلف آشنا شویم. این شرکت‌ها عبارت اند از شرکت Fairmont Hotels، Lululemon، Hootsuite و EA Gamescorp.

اگر علاقه مند به آشنایی با شرکت‌هایی هستید که در حوزه‌های آموزش، رسانه، املاک، تکنولوژی، سرمایه گذاری، منابع طبیعی،‌ حمل و نقل فعالیت دارند با ما در ادامه همراه باشید. شرکت Translink در حوزه حمل و نقل، شرکت BC Hydro در حوزه منابع طبیعی و شرکت Oakwyn Reality در زمینه املاک فعالیت دارد. شرکت StemCell Technologies Inc در زمینه تکنولوژی، کمپانی Vancouver Film Studios در حوزه رسانه و شرکت University of Northern British Columbia در زمینه آموزش فعالیت می‌کند. اگر در ونکوور به دنبال شرکت برای سرمایه گذاری هستید، شرکت Pacific Blue Cross را به شما معرفی می‌کنیم.

شرکت‌های بزرگ در ونکوور کانادا

ساعت کار در شهر ونکوور

اگر دانشجو هستید و می‌خواهید در ونکوور مشغول به کار شوید باید به دنبال کارهای پاره وقت باشید،‌ لازم به ذکر است مدت زمان کار پاره وقت ۲۰ ساعت در هفته می‌باشد. معمولاً شغل‌های دانشجویی به صورت ساعتی محاسبه می‌شوند و آن‌ها حقوق خود را به ازای ساعاتی که مشغول به کار بودند دریافت می‌کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تفاوتی میان دستمزد دانشجویان کانادایی با دانشجویان بین المللی نیست.

پیدا کردن کار در ونکوور کانادا

اگر به دنبال شغل مناسب در ونکوور کانادا هستید، در این قسمت سایت ویزای تحصیلی پارس نکاتی را برای شما بازگو خواهد کرد. برای پیدا کردن شغل مناسب خود در ونکوور باید در نظر داشته باشید که مهارت و تخصص شما در این شهر مورد نیاز است یا خیر. پیدا کردن کار در ونکوور کانادا بستگی به مهارت، برقراری ارتباط با دیگران، توان مالی، دوستان و آشنایان شما در ونکوور دارد. لازم به ذکر است داشتن سابقه کاری، تجربه،‌ تخصص و مدرک تحصیلی با نمرات عالی می‌تواند در پیدا کردن شغل مناسب به شما کمک کند. اگر دوست و آشنایی در ونکوور دارید می‌توانید به کمک آن‌ها با کارفرمایان کانادایی آشنا شوید و قبل از ورودتان به ونکوور پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

اگر دوست و آشنایی در ونکوور ندارید، می‌توانید از طریق ثبت نام در برنامه اکسپرس انتری برای ورود به دنیای کار در کانادا قدم بر دارید. هدف برنامه اکسپرس انتری جذب نیروهای متخصص در تمامی مشاغل مورد نیاز ونکوور کانادا می‌باشد. هرچه تخصص متقاضیان بالاتر،‌ مدرک تحصیلی معتبر تر و سن آن‌ها پایین تر باشد، این امکان را دارند تا در شهر ونکوور راحت تر شغل مناسب خود را پیدا کنند.

سخن پایانی

بسیاری از افراد به دلیلی فرصت‌های شغلی فراوان، نرخ پایین بیکاری، پیشرفت شغلی، سود و بازدهی بالا شهر ونکوور را به عنوان مقصدی برای کار و زندگی انتخاب می‌کنند. در سال‌های اخیر ونکوور کانادا از لحاظ اقتصادی در وضعیت خوبی قرار داشته است. بسیاری از شرکت‌های تجاری در ونکوور کارکنان تحصیل کرده و متخصص را استخدام می‌کنند. در این مقاله شما را با شغل‌های مورد نیاز این شهر آشنا کردیم تا با توجه به مهارت و تخصص خود بهترین شغل مورد نظر را پیدا کنید. مشاغل مورد نیاز در ونکوور کانادا عبارت اند از مهندسی شیمی، مدیریت مخابرات، مترجمی، نویسندگی، طراحی وب، مدیریت سیستم‌های رایانه‌ای و تکنسین شبکه کامپیوتر.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟