شماره واتساپ:

+1 (604) 720-8001  

حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

شرکت ویزای تحصیلی پارس

(تشکیل شده از بهترین وکلا و کارشناسان با بیش از 85 درصد پرونده موفق در مهاجرت به کانادا)

فهرست مطالب

حداقل-سرمایه-برای-مهاجرت-به-کانادا

فهرست مطالب

حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

روش سرمایه گذاری یکی از مناسب ترین روش‌های مهاجرت به کانادا برای صاحبان کسب و کار می‌باشد. افراد کار آفرین و کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در کانادا هستند می‌توانند از طریق سرمایه گذاری کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اگر به دنبال اخذ اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری هستید، باید بدانید اقامت به دو صورت دائم و موقت امکان پذیر است. آیا می‌دانید حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا چقدر است و چه مزایایی با خود به همراه دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به مزایای سرمایه گذاری و حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا بپردازیم.

سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا به دلیل شرایط اقتصادی مناسب و نرخ اشتغال بالا مقصد مناسبی برای صاحبان مشاغل بزرگ و سرمایه داران است. سالانه افراد زیادی در تلاش هستند تا با انتقال و راه اندازی کسب و کار خود به کانادا سود قابل قبولی به دست بیاورند. این کشور به دلیل امنیت اقتصادی مبدأ مناسبی برای انبوهی از کار آفرینان و سرمایه گذاران می‌باشد. دولت کانادا برای جذب سرمایه گذاران و کار آفرینان خارجی برنامه‌های مختلفی را برای سرمایه گذاری آن‌ها در نظر گرفته است. دولت کانادا با اعطای ویزای سرمایه گذاری، اقامت موقت یا دائم اشتیاق به مهاجرت را برای متقاضیان چند برابر کرده است.

سرمایه گذاری در کانادا

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا از قدرتمند ترین اقتصاد‌های جهان برخوردار است و به بازار‌های جهانی دسترسی فوق العاده‌ای دارد. جالبت است بدانید نرخ مالیات در کشور کانادا نسبت به سایر کشور‌ها کمتر است. فرایند سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در این کشور مطابق با قوانین و با رعایت اصول اخلاقی انجام می‌شود. در نتیجه با رعایت قوانین شرایط یکسانی برای تمامی سرمایه گذاران و کار آفرینان ایجاد می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های سرمایه گذاری در کانادا شرایط پایدار آن می‌باشد، در کشور‌های دیگر تغییرات غیر منتظره بر روی قانون تجارت و سیستم مالیات تأثیر گذار هستند. بنابراین در چنین شرایطی سرمایه گذاران ممکن است در معرض آسیب اقتصادی قرار بگیرند.

برای سرمایه گذاری در کانادا چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

هدف سایت ویزای تحصیلی پارس از ارائه این مقاله آشنایی شما با حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا و مزیت‌ها و شرایط سرمایه گذاری در کانادا می‌باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی شرایط خود را برای سرمایه گذاری در کانادا بررسی کنید. درصورتی که صاحب کسب و کار هستید و قصد انتقال آن را دارید می‌توانید از طریق برنامه ثبت شرکت پروسه انتقال را به انجام برسانید. کسانی که سابقه مدیریت و مالکیت کسب و کار را دارند شرکت در برنامه سرمایه گذاری استانی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. متقاضیان برنامه استارتاپ معمولاً از ایده‌های نو و طرح‌ها تجاری برخوردار هستند که به رشد اقتصادی کشور کانادا کمک می‌کند.

درصورتی که افراد از توانایی مالی خوبی برخوردار هستند می‌توانند نسبت به خرید بیزینس یا کسب و کار اقدام کنند. برنامه سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی برای افراد کارآفرین که به فکر اشتغال شهروندان کانادایی هستند بسیار مناسب می‌باشد. سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی مناسب برای هنرمندان و ورزشکاران است. بنابراین شما با توجه به میزان سرمایه و شرایط خود طبق توضیحات داده شده می‌توانید برنامه مناسب خود را برای سرمایه گذاری در کانادا انتخاب کنید.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری در کانادا را دارند باید حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت به کانادا، مهارت زبان، تجربه کاری، گواهی سلامت و امنیت را در نظر بگیرند. مبلغ سرمایه مورد نیاز با توجه به برنامه مهاجرتی متفاوت است اما معمولاً از ۱۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار متغیر می‌باشد. متقاضیان باید از تجربه کاری در زمینه مدیریت کسب و کار برخوردار باشند. از دیگر شرایط سرمایه گاری در کانادا می‌توان به انجام معاینه پزشکی، داشتن گواهی امنیتی و مدرک زبان اشاره کرد.

عوامل مؤثر بر حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا

روش مهاجرت و محل زندگی در کانادا جزو عوامل مؤثر بر حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا محسوب می‌شوند. محل زندگی متقاضی در کانادا جزو عوامل تأثیر گذار بر تعیین میزان سرمایه برای مهاجرت می‌باشد زیرا هزینه زندگی در استان‌ها مختلف کانادا متفاوت است. برای آشنایی با هزینه زندگی و مهاجرت به یوکان کانادا می‌توانید به مقاله‌ی دیگر ما مراجعه کنید. جالب است بدانید هریک از روش‌های سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنید میزان سرمایه مورد نیاز آن‌ها متغیر است و هر یک از آن‌ها به حداقل سرمایه متفاوت نیاز دارند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

در این قسمت حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت به کانادا را برحسب دلار مورد بررسی قرار خواهیم داد،‌ در ادامه ما را همراهی کنید تا به نرخ سرمایه در استان‌های مختلف کانادا بپردازیم. حداقل سرمایه مورد نیاز در استان بریتیش کلمبیا ۱۰۰ هزار دلار است اما در استان‌های ساسکاچوان، پرنس ادوارد، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و مانیتوبا حداقل سرمایه ۱۵۰ هزار دلار می‌باشد. درصورتی که میزان سرمایه مورد نیاز در استان‌های ‌انتاریو، آلبرتا، کبک، نیوفاندلند و لابرادور ۲۰۰ هزار دلار است.

حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت به کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت در کانادا به دو صورت دائم و موقت می‌باشد، اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا امکان پذیر است. اقامت موقت همان دریافت مجوز کار یا ورک پرمیت می‌باشد که از طریق پیشنهاد شغلی یا جاب آفر انجام می‌شود. با دریافت اقامت دائم فرد اجازه زندگی در کانادا را به صورت دائم داشته و از تمامی حقوق شهروندی برخوردار می‌باشد. اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری با برنامه‌های استانی امکان پذیر است. استان‌های مختلف کانادا برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد کسب و کار از طریق برنامه‌های استانی  شرایطی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته اند. این برنامه‌ها به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود را در کانادا ایجاد کرده و برای دریافت اقامت دائم درخواست کنند.

برای آشایی با شرایط مهاجرت بدون مدرک زبان مقاله‌ی دیگر ما را دنبال کنید.

سخن پایانی

افرادی که قصد انتقال و راه اندازی کسب و کار خود را دارند می‌توانند از طریق سرمایه گذاری در کانادا بیزینس خود را راه اندازی کنند. صاحبان کسب و کار، سرمایه گذاران، هنرمندان و ورزشکاران این امکان را دارند تا از طریق روش‌های مختلف ایجاد کسب و کار یا سرمایه گذاری در کانادا فعالیت کنند. لازم به ذکر است امکان اخذ اقامت موقت یا دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است. محل زندگی و روش مهاجرت به کانادا دو عامل مؤثر در حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا هستند  زیرا زندگی در استان‌های مختلف کانادا هزینه‌های مختلفی را به همراه دارد. این نکته را نیز فراموش نکنید که میزان سرمایه مورد نیاز در روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری متغیر است.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟